Robi - Broken Views

Goeie sfeer, goeie mix, op zeker een stem van mij. En daar blijk ik niet zo scheutig mee dit jaar, dus dat zegt wat. :okdan:
 
Mooi donkere sfeer, gave geluiden! En de leegtes werken heel goed. Na verloop van tijd mis ik wat richting in de track.
Enne...begint met nagenoeg dezelfde akkoorden als de vorige track in de lijst. Afgesproken werk? :D
 
Ik hoor vaak een zelfde (soort) chord progressies in je tracks (tegen het dissonante aan), soms werkt dat, soms niet, hier vind ik het minder geslaagd. Drums vind ik geslaagd, vocals net iets te veel als kreten geponneerd ipv dat er echt iets wordt gezongen (ik mis wat samenhang/cohesie daarin). Kudos voor de sfeer...
 
Inderdaad lekker donkere sfeer en prettige mix. Persoonlijk had ik die hihats wel iets meer willen horen, maar ja, smaak.... ander puntje is de opbouw/richting, dat mis ik een beetje, maar kan wel heel goed in deze track, denk ik. Zou hem sterker maken. Lekker stukkie muziek!
 
Te veel laag, te veel echo en drums passen er niet bij. De random zang vind ik wel leuk gevonden, maar niet die echo's
 
Mooi nummer, goede sounds, maar die vocal samples hoeven van mij dan weer niet
 
Toffe track, jammer dat de vocals korte stukjes zijn anders had dit nog veel (naar mijn idee) nog veel beter geklonken. maar ik heb ervan genoten en ga hem vaker luisteren.
 
Sfeer, instrumentatie en mix vind ik best tof, waarvoor complimenten. En ik heb er sowieso waardering voor als iemand durft te zingen. Maar helaas vind ik de zang te veel 5 minuten lang hetzelfde trucje doen (een kreet met veel echo) en dat gaat contra werken. En zelfs irriteren. En hoewel ik de donkere sfeer mooi vind, zou ik hier en daar wat minder donkere geluidslagen, wat meer midrange, wensen (of ik heb brakke monitors)(en/of oren). Enfin, deze gaat op de reservelijst.
 
Back
Top