Bahamut - Elsewhere

Erg mooi zeg! Fijne volle diepe geluiden erbij. Toffe atmosfeer en lengte goed (kort maar krachtig).
Niet veel meer aan toe te voegen, staat op mijn lijstje.
 
Mooie 80's sfeer! Goede 'hook', die doet het hem. Vind de synth sounds mooier dan de gitaar maar dat is smaak.
 
Als bepaalde geluiden net iets meer richting Pink Floyd zouden zijn gegaan was het niet te onderscheiden geweestvan de echt PF! En dat is dus een compliment. Nu wordt het mij nét iets te cheesy, maar in z'n totaal, ook qua productie echt niet slecht!
 
Mooie intro! Erg gaaf :)

Lekker 80s, en dat is altijd goed!

2:45 lekker hoe die synth erin komt!

Voor mijn gevoel had de kick wel iets harder gemogen, de toms klinken nu wat harder voor mijn gevoel, maar dan ben ik aan het muggenziften.

Voor de rest vind ik het mooi en professioneel klinken, goed gepand ook! Lekker die outro ook, mooi hoe die toms wegvallen en het melodietje je langzaam meeneemt naar het einde.

Mijn stem heb je! :)
 
Goed klinkende mix en mooi gitaardeel; lekker virtuoos… Niets op aan te merken eigenlijk.
 
Ik zie Sonny en Tubbs inderdaad over de boulevard in Miami rijden.... Mooie sounds! Nu nog de Moog Liberation lead van Jan Hammer...
 
Een typische 80's track, die goed zou passen bij de montage/samenvatting van het voorgaande seizoen van een TV-serie.

De gitaar zou ik persoonlijk wel hebben geruild met een saxofoon of iets dergelijks.
 
Best mooi, maar ik heb ook het idee dat je hier kansen hebt laten liggen. Ik snap dat deze kick erin hoort voor de 80s feel. Een kick met een lange decay had me hier echter beter geleken. Hij komt na verloop van tijd wat houterig over. Ik mis ook wat lijm tussen om de verschillende sporen wat beter met elkaar te laten praten. Als je dat kunt fixen, heb je wat mij betreft echt een heel gave track.
 
Back
Top