Wild Alpha

Lekker soft electric dance track...:okdan:
No comment verder.
hevy.png
 
Er zitten wel aardige geluiden in, maar de eerste minuut is het vooral het stapelen van sounds (die elkaar dan een beetje wegdrukken). Bij het breakje op 1:30 lijkt het wel of er iets een beetje te laat weg is. En daarna komt alles er vrij plompverloren weer bij (gebeurt later nog een keer) en wordt het weer een beetje te vol allemaal.

Ik mis vooral structuur, een opbouw/afbouw van spanning ofzo. Waar gaat deze track nou heen, wat doet ons deze track herinneren? Nu klinkt het een beetje als losse delen die afwisselend aan en uit gezet worden.
 
Ik denk dat de 4/4 beat zoals hij nu er in zit eigenlijk juist een beetje remmend is, ik vind hem verder best wel diep en opzwepend qua akkoorden etcetera, in ieder geval voor het genre.
 
Fijn!

Aangezien ik het ook fijn vind als mensen (opbouwende) opmerkingen geven, hier één van mijn kant.
Volgens mij zit er delay op het baslijntje en die loopt voor m'n gevoel niet lekker met de lead. O.a. bij 2.30, maar komt vaker terug.
 
Leuk bliepjes, blopjes, kwakjes en een kekke acid line :-) Lekker apart nummer. Mix kan nog wel een beetje aandacht gebruiken.
 
Back
Top