Remember This

Ober, ober... twee longdrinks graag...:D:okdan:
Lekker nummer hoor.
100i.png
 
Klinkt als iets wat een band speelt terwijl de gasten hun drankje opdrinken en de ober alvast de barkrukken op de bar zet :-)
 
Klinkt als iets wat een band speelt terwijl de gasten hun drankje opdrinken en de ober alvast de barkrukken op de bar zet :-)
Haha, dit dus. En terwijl de tl-buizen aanflikkeren realiseer je je dat het alweer zo'n verloren avond is geworden. :D

Maar dat doet verder niets af aan hoe tof dit eigenlijk is. Het enige dat ik iets minder vind passen is die synthstring. Gelukkig staat die niet zo hard, maar die klinkt me iets te trancy voor de rest van de muziek.
 
Klinkt wel lekker. Ik had nog niet gelezen dat je er geen tekst op had gemaakt, ik zit de hele tijd te wachten op je zang maar die komt dus niet. :engel:
Hola Jason,

Dank je wel,ik moet even inspiratie opbouwen voor een tekst:D

Groeten van andreos.
 
Dit is het schuifel-moment, van het bruidspaar :okdan:

De meeste zullen dit wel oudbollig vinden.

Met de stem van die kerel van Bad Gear in gedachten.. "it ticks all the boxes" :D

Maar knap! Heb je het hele arrangement gemaakt? Die subtiele (tegen)melodieën vielen me op, hoe die alles aan elkaar weven.
 
Ik vind de song ook wel heel cool, beetje melig, maar dat mag wel. De arrangementen zijn heel goed gedaan. Bij momenten hoor ik Donny Hathaway vibes (en dat is echt een compliment). Ik zou inderdaad, zoals Stupide al suggereerde, de string minder trancy maken, er zit teveel pwm en reverb op voor dit genre. En de drums klinken te casio, voeg een vleugje saturatie of distortion toe om het een klein beetje ruiger/minder sample-achtig te maken, en je zit helemaal snor.
 
Back
Top