• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Opruiming (synthesizers + sequencer)

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Timecop

Preset Manager
Lid sinds
22 mei 2003
Berichten
1.435
Locatie
Somewhere in the vast nothingness of space...
Ophalen en testen in Nuenen (nabij Eindhoven) heeft de voorkeur. Cash betaling. In principe geen verzending, tenzij anders vermeld (dan komen er verzendkosten bij).

Qua ruil alleen interesse in een Empress Reverb of een leuke racksynth (geen desktop synths en eventueel met bijbetaling).

Alleen gebruikt in rookvrije studio.

Synths:

  • Korg MS-20 mini: Zo goed als nieuw. Met 10 patchkabels (originele gele). Klik hier voor foto's. €375
  • Studiologic Sledge II (black edition): Zo goed als nieuw. Klik hier voor foto's. €500
  • Dave Smith Instruments REV-2 (8-voice): Zo goed als nieuw. Gekocht bij Bax in november 2020. Inclusief patchbanks: Luke Neptune Synthwave, REVField en AnalogAudio1 Prophet Classics. Klik hier voor foto's. €1100
Overige gear:

  • Korg SQ-1: Als nieuw. Kan verstuurd worden. Klik hier voor foto's. €70
 
Nog beschikbaar!

Prijzen zijn een indicatie, ik sta open voor een redelijk bod. Bij ruil ben ik ook bereid om naar jou toe te komen (mits binnen redelijke afstand).
 
Nog beschikbaar:

  • Korg MS-20 mini: Zo goed als nieuw. Met 10 patchkabels (originele gele). Klik hier voor foto's. €350
  • Studiologic Sledge II (black edition): Zo goed als nieuw. Klik hier voor foto's. €500
  • Korg SQ-1: Als nieuw. Kan verstuurd worden. Klik hier voor foto's. €70
Ruilvoorstellen zijn welkom voor 19inch synths. Eventueel met bijbetalig van mijn of jouw kant.
 
Back
Top