Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
?? 700 wat niet?70 watt aan consumptie. dat is ff slikken , hoeveel zonnepanelen zijn dat?
Hou eens op met dat teasen zeg!Prijs is inmiddels verder gezakt naar 2589..
Ik heb hem sinds een week in huis en ben er erg blij mee.. Hier een uitgebreide recensie bij amazona.de:
Test: Solid State Logic SSL BiG SiX, analoges Mischpult - AMAZONA.de
SSL BiG SiX Test: Der analoge Mixer bietet besten Sound, eine tolle Verarbeitung und vielfältige Einsatzmöglichkeiten. Die Effekte stimmen, der Klang ist satt und warm.www.amazona.de
Bij gebrek aan reacties en aanhoudende GAS kan ik na 3 weken gebruik zelf melden dat deze mag blijven. Veel slimme routing mogelijkheden en klinkt als een dijk. Voor mij persoonlijk echt een serieuze upgrade tov mn audient/adat combi waar ik alles door de converters moest monitoren. Mijn workflow is hoofdzakelijk met hardware en gebruik een daw als recorder. Met een druk op de knop meng ik nu zo een vst naar keuze over een kanaal.Voor een hybride setup is dit heerlijk. Hardware fx over de sends of een vst fx naar keuze of andersom. Behoorlijk aan de prijs tov andere mixers maar dit is toch wel next level en een gevalletje van alle waar naar zn geld wat mij betreft. Zat me voorheen toch zelf een partij te verliezen in een daw met allerlei plugins om een mix perfect te krijgen. Een digitale mix summen heb ik nog niet getest want voorlopig heb ik weer ouderwets plezier in gewoon jammen en de mains op 2 sporen opnemen en het resultaat door een masterchain te gooien. Heerlijk speelgoed.Recente gebruikers ervaringen? Huidige batches al hardware bug vrij of nog steeds oppassen mbt serienummer?
Prijs is inmiddels verder gezakt naar 2589..
Ik heb hem sinds een week in huis en ben er erg blij mee.. Hier een uitgebreide recensie bij amazona.de:
Test: Solid State Logic SSL BiG SiX, analoges Mischpult - AMAZONA.de
SSL BiG SiX Test: Der analoge Mixer bietet besten Sound, eine tolle Verarbeitung und vielfältige Einsatzmöglichkeiten. Die Effekte stimmen, der Klang ist satt und warm.www.amazona.de
Op gearspace stond een overdrive sample van bijna alle mixers. De ssl b6 kwam er wel lekker clear uit dus voor de fans van clean is hij geschikt.