SSL heeft een nieuw paradepaard, de “BIG SIX”

70 watt aan consumptie. dat is ff slikken , hoeveel zonnepanelen zijn dat?
 
Prijs is inmiddels verder gezakt naar 2589..

Ik heb hem sinds een week in huis en ben er erg blij mee.. Hier een uitgebreide recensie bij amazona.de:

 
Prijs is inmiddels verder gezakt naar 2589..

Ik heb hem sinds een week in huis en ben er erg blij mee.. Hier een uitgebreide recensie bij amazona.de:

Hou eens op met dat teasen zeg!

Ik vermoed wel dat de prijs nog verder (veel zelfs) gaat zakken,tot onder de 2k ,gewoon intuitie,dit jaar nog wel niet meteen.

Gelukzak :)
 
Komt hier maandag binnen. Kan niet wachten :) . Was op zoek maar een relatief compacte studio mixer die in de buurt kon komen van de flexibele usb routing mogelijkheden van de xone db4. En dan analog summing, de eqs en compressors etc… feest. Hoewel beperkt zijn de eqs echt perfect voor hoe ik werk. Puur voor dat extra beetje low of high end of een beetje mid scoop. Best slimme niche waarin deze gezet is. Vrij uniek ding.
 
Recente gebruikers ervaringen? Huidige batches al hardware bug vrij of nog steeds oppassen mbt serienummer?
 
Ik ben ook erg benieuwd. Hij zou voor mij 3 vliegen in 1 klap kunnen slaan:
- Analog summing (heerlijk om al je ITB channels uit te smeren over een SSL desk)
- Converters, in 1 klap flink wat ins & outs om te tracken (multi of niet)
- Mixing console

Voor al het eerste gedeelte, de summing. Is het echt de moeite waard om een ITB mix te mixen over deze desk?
 
2425,- bij thomann. In Italië stonden er een paar voor 2150,- nieuw. Maar dat zou ik niet doen met zoiets prijzigs
 
Recente gebruikers ervaringen? Huidige batches al hardware bug vrij of nog steeds oppassen mbt serienummer?
Bij gebrek aan reacties en aanhoudende GAS kan ik na 3 weken gebruik zelf melden dat deze mag blijven. Veel slimme routing mogelijkheden en klinkt als een dijk. Voor mij persoonlijk echt een serieuze upgrade tov mn audient/adat combi waar ik alles door de converters moest monitoren. Mijn workflow is hoofdzakelijk met hardware en gebruik een daw als recorder. Met een druk op de knop meng ik nu zo een vst naar keuze over een kanaal.Voor een hybride setup is dit heerlijk. Hardware fx over de sends of een vst fx naar keuze of andersom. Behoorlijk aan de prijs tov andere mixers maar dit is toch wel next level en een gevalletje van alle waar naar zn geld wat mij betreft. Zat me voorheen toch zelf een partij te verliezen in een daw met allerlei plugins om een mix perfect te krijgen. Een digitale mix summen heb ik nog niet getest want voorlopig heb ik weer ouderwets plezier in gewoon jammen en de mains op 2 sporen opnemen en het resultaat door een masterchain te gooien. Heerlijk speelgoed.
 
Prijs is inmiddels verder gezakt naar 2589..

Ik heb hem sinds een week in huis en ben er erg blij mee.. Hier een uitgebreide recensie bij amazona.de:


Ik hoor duidelijk usb noise bij de opnames (check op koptelefoon) Is dit ook zo bij jullie device ?
Recensies geven aan dat er een probleem is met de power supply ? & geruis in de kanalen hierdoor ... : - / erbarmelijk voor de prijs
 
Ik gebruik hem nu bijna 2 jaar.. Nooit iets van gemerkt. Wist niet dat dit een issue was.
 
Back
Top