Schade black Friday weekend

Jdv77

Stamgast
Lid sinds
24 februari 2017
Berichten
344
Ben benieuwd wat jullie allemaal gekocht hebben. Ik ( nog ) niks
 
Niks, maar wil nog de Pigments van Arturia demoen want die is met 49 persoonlijke aanbieding wel netjes geprijsd. (FX collection2 voor 69 ook overigens). Eens zien of die wat unieks toevoegt aan alles wat ik al heb. Hun actie loopt nog een paar dagen. Vcollection hoop ik over een langere tijd wel een keer te updaten van 7 naar 9 of 10 voor max 99 als dat ooit weer komt.
 
Arturia FX Collection 2, en ik heb eindelijk mn V collection maar eens naar 8 geupdate (en was teleurgesteld dat ik daarmee de SQ80 nog steeds niet had)
En ik heb mn waves plugins maar weer eens voorzien van een update plan zodat ik alles naar V13 mag updaten.
Verder een paar JBL LSR305 monitors om op mn werkplek muziek te kunnen luisteren tijdens het thuiswerken.
Ik heb me kunnen inhouden en Ableton Live niet geupdate. 10 doet alles wat het moet doen voor me... Ik ga wel in 1 keer naar versie 16 op Black Friday 2027 ofzo.
 
één ding, 'k heb het nog niet gebruikt, alleen geinstalleerd en er een mooie snapshot van gemaakt,

tja, 'sales' hehe
 
Een boel soft die ik zelfs nog nt gedownload heb, laat staan installed 😂
 
Updates voor Fabfilter Volcano en Timeless. En verder koop ik een tweedehands Waldorf Microwave van een Synthforum maatje voor een black friday prijsje :dubbel: :engel:
 
Valt mee dit jaar, een Eventide Space pedaal (maar die zou ik evengoed wel gekocht hebben), een paar Overloud TH-U rig libraries, Fabfilter Volcano 3 en Plugin Alliance/Unfiltered Audio Silo (al was dat geen BF aanbieding geloof ik, maar een 'gewone' sale cq crossgrade). Ik heb alle 'ik koop het alleen maar omdat het goedkoop is' aanbiedingen laten schieten dit jaar. Had ook het idee dat er wat minder spectaculaire kortingen waren dan voorgaande jaren.
 
Korg Modwave
Arturia FX 2

Veel minder als ik had verwacht aangekocht
 
Toch weer een aardig rijtje:

Waves update plan op Flow, Ovox en Trueverb
Swam Geobundel voor IOS en USB-c hub
BabyAudio Space Out
Algonaut Atlas2
Eventide Split EQ
Unfiltered audio Silo en Spec Ops
Akoustic spectral synth van Sampleson
Cableguys Shaperbox 2
 
Updates voor Fabfilter Volcano en Timeless. En verder koop ik een tweedehands Waldorf Microwave van een Synthforum maatje voor een black friday prijsje :dubbel: :engel:
Ik heb zelf nog de timeless versie 1 en vraag me af hoe de nieuwste versie zich verhoudt tot bijvoorbeeld de delays in de Arturia FX collection of de U-he Colourcopy? Voor iets meer dan alleen de fabfilter timeless upgrade koop ik de hele Arturia FX collectie2 namelijk, en Colourcopy heb ik al.
 
Ik heb zelf nog de timeless versie 1 en vraag me af hoe de nieuwste versie zich verhoudt tot bijvoorbeeld de delays in de Arturia FX collection of de U-he Colourcopy? Voor iets meer dan alleen de fabfilter timeless upgrade koop ik de hele Arturia FX collectie2 namelijk, en Colourcopy heb ik al.
Geen idee, heb de updates nog niet geinstalleerd namelijk. Ik merk wel dat in timeless (2) hele leuke presets zitten waarmee ik met wat tweaken al snel tot een resultaat kom waar ik naar op zoek was. Mijn andere go to delay is Echoboy (of de Junior versie voor simpele delays). Ik heb de Arturia FX bundel niet en ook Colourcopy heb ik niet, dus kan niet vergelijken voor je. Ik heb ook voor mezelf besloten dat ik nu meer dan genoeg effecten heb; Fabfilter bundel, Soundtoys bundel, en wat er native in Ableton zit is ook geen troep. Dus ik koop niets meer bij voorlopig.
 
Upgrade naar fabfilter Volcano 3
Kick 2
Sonnox Inflator
Valhalla Delay
SSL Native FlexVerb
SSL Fusion Vintage Drive
SSL Fusion Stereo Image
SSL Native Drumstrip
 
Back
Top