Gloomy - Patterns in the Past ( NeuroDance)

Dit is wel een leuke ratjetoe van stijlen, maar door de grommende bas eronder wellicht wat 'muddy'?
Ja, dank je wel, maar diegene die Gloomy wat volgen, weten wat ze kunnen verwachten. Muddy is goed, moeilijk om uit te raken :)
 
Ik vind de compositie goed, met originele wendingen maar ik vind het geheel wel te druk. Je geluiden zijn bijna allemaal in-your-face, zodat er geen diepte in zit. Zelfs de atmosferische geluiden (het grommende basje, sommige van de noise sweeps) zijn vrij dominant. Ik denk dat een iets spaarzamer gebruik van de verschillende elementen het nummer sterker zullen maken (less is more).
 
Ik vind de compositie goed, met originele wendingen maar ik vind het geheel wel te druk. Je geluiden zijn bijna allemaal in-your-face, zodat er geen diepte in zit. Zelfs de atmosferische geluiden (het grommende basje, sommige van de noise sweeps) zijn vrij dominant. Ik denk dat een iets spaarzamer gebruik van de verschillende elementen het nummer sterker zullen maken (less is more).
Dus eigenlijk dir grommende bass en de noise sweep wat zachter zetten, en het is gefixed? Of hoe krijg ik mee diepte in mijn track? Thanks a lot Kobboi, betekent veel voor me.
 
Dus eigenlijk dir grommende bass en de noise sweep wat zachter zetten, en het is gefixed? Of hoe krijg ik mee diepte in mijn track? Thanks a lot Kobboi, betekent veel voor me.
Ik zou ze vooral minder gebruiken. Kijken waar ze echt nodig zijn om drive te geven, en als ze niet per se bijdragen weglaten. En dat zou ik voor het hele arrangement doen.
 
Thnx! Maar weet je, dan is het de échte Gloomer niet meer, het wordt druk en het wordt alsmaar drukker. Net zoals onze Aarde. Maar de Hoop, die blijft.
 
Back
Top