Synthforum Contest 2021 vooraankondiging

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ja precies, hoort er toch bij met je kater wat in elkaar flansen.
Vanmiddag heb ik hopelijk tijd.

oude tracks word moeilijk. maar als het echt niets word kan ik proberen een slecht gemixte mp3 op te pimpen of door mijn backup hdd's te spitten.
ik heb de nare eigenschap om het project anders te noemen dan de track. dus terug vinden is moeilijk.
 
ja precies, hoort er toch bij met je kater wat in elkaar flansen.
Vanmiddag heb ik hopelijk tijd.

oude tracks word moeilijk. maar als het echt niets word kan ik proberen een slecht gemixte mp3 op te pimpen of door mijn backup hdd's te spitten.
ik heb de nare eigenschap om het project anders te noemen dan de track. dus terug vinden is moeilijk.

you go! en sterkte! (en herkenbaar projekten hebben heel andere namen dan de tracks, een warboel..).
 
Het is zo aan daar kan niets meer tegel op de muur ... qua boksen
Ik heb deze zin 3 keer gelezen en nu heb ik hoofdpijn...?
 
Waarom niet ergens een download page voor de hele bub in een keer ?

zet ik hem thuis op random volgorde , kan ik ze gewoon achter elkaar laten draaien en schrijf ik op welke me het meest bevallen .
Nu moet je een uur ze zelf downloaden of bovenaan beginnen en kijken hoever ( 7 uur ) je komt .
Lijkt me ten voordelen van de bovenstaanders en of degene die de meeste opmerkingen krijgt en boven staat . Een download lijst van apart en de bulk lijkt voor de uitkomst eerlijker
Als het alleen voor de fun gaat, dan maakt het natuurlijk niet uit .
 
Waarom niet ergens een download page voor de hele bub in een keer ?
Bij het beluisteren via downloads lopen de statistieken op het forum niet meer mee. We willen dat zoveel mogelijk voorkomen. In het verleden zijn er namelijk wel eens opmerkingen geweest over het aantal keren dat bepaalde inzendingen zijn beluisterd. Dus wat mij betreft zoveel mogelijk via het forum luisteren.

Lijkt me ten voordelen van de bovenstaanders en of degene die de meeste opmerkingen krijgt en boven staat
In de twee links vanuit de widget op de frontpage (de titel van de widget en de knop "Meer") is op dit moment ook een sorteervolgorde meegenomen. Als je de contest 2021 achter via de Forum tab benadert, staan de inzendingen gewoon op een vaste volgorde, zoals we dat gewend. De sortering op meest recente bericht wordt er zo snel mogelijk uit gehaald. Het kan zijn dat dat probleem al is opgelost als ik dit bericht post :).
 
Lijkt me ten voordelen van de bovenstaanders en of degene die de meeste opmerkingen krijgt en boven staat . Een download lijst van apart en de bulk lijkt voor de uitkomst eerlijker
Als het alleen voor de fun gaat, dan maakt het natuurlijk niet uit .

We houden het de komende weken in de gaten. We kunnen de inzendingen die minder bekenen worden en/of waarop minder wordt gereageerd wat meer aandacht geven in het overzicht op de voorpagina.
 
We houden het de komende weken in de gaten. We kunnen de inzendingen die minder bekenen worden en/of waarop minder wordt gereageerd wat meer aandacht geven in het overzicht op de voorpagina.
Of zet degene met de meeste opmerkingen automatisch onderaan ?

Fijne kerst voor alle forumleden gewenst 🎄
 
Of zet degene met de meeste opmerkingen automatisch onderaan ?
In het contest subforum willen we niet tornen aan de volgorde. Die blijft alfabetisch om het overzicht te houden. @ishi heeft het specifiek over de nieuwe posts in de contest die op de front page worden getoond. Daar zouden we eventueel nog wel iets aan kunnen sleutelen.
 
Je dan in de datum van deadline vergissen is niet grappig... maar ik ga genieten van alle inzendingen!!

Oei, dat is balen. :(

Heb er nu een beetje spijt van dat ik de afgelopen paar dagen niet te moeite heb genomen om toch te proberen iets in elkaar te draaien, achteraf gezien was dat wel mogelijk, denk ik nu. Volgend jaar dan maar, voor nu inderdaad lekker de inzendingen beluisteren. :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top