Synthforum Contest 2021 vooraankondiging

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Buchla lust ik sowieso, waarschijnlijk heb je nu al mijn stem.
Ze zeggen dat ik spoken zie maar ik vraag me af of de uitslag zou verschillen tussen de forumleden en een gewone luisterpubliek.
Wat zou het eerlijkste zijn.
 
Ze zeggen dat ik spoken zie maar ik vraag me af of de uitslag zou verschillen tussen de forumleden en een gewone luisterpubliek.
Wat zou het eerlijkste zijn.
Tja eerlijkst... Als er nou iets op het spel zou staan... maar laten we wel wezen, het gaat hier meer om de fun van het onder forumleden samen iets leuks doen dan om wat anders toch ?
Dus ik zou me er niet druk om maken wat dat betreft hoor. Natuurlijk stemmen mensen eerder op iemand waarmee ze een band hebben oid. Men kent elkaar hier nu eenmaal enigszins. Maar dat maakt het voor de mensen die dit leuk vinden om te doen niet minder leuk toch.
Als je echt competitief bezig wilt zijn zijn er genoeg andere contests waar niemand elkaar kent, dus als je dat prefereert zou je zoiets kunnen overwegen. Dan zijn je bezwaren al niet meer aan de orde.
En vaak kun je daar nog iets winnen ook.
Maar of het daar eerlijk gaat etc... daar heb je natuurlijk ook geen zicht op.
Sterker nog, ik had al gezegd dat ik niet meedoe, maar nu ik er zo over nadenk denk ik bij mezelf: ik kan natuurlijk ook gewoon zonder enige vorm van verwachtingen toch iets insturen, al is het maar om het forum wat te supporten door bij te dragen aan het succes van de contest.
Anyway, maak je er niet te druk om in ieder geval :)

edit: En ik denk eerlijk gezegd dat een groot deel van de forumleden echt wel waardering heeft voor goede tracks, en dus minder subjectief zijn dan je wellicht denkt. Ja, ik ga, hoe moeilijk soms ook, toch graag van het goede in mensen uit.
 
Ze zeggen dat ik spoken zie maar ik vraag me af of de uitslag zou verschillen tussen de forumleden en een gewone luisterpubliek.
Wat zou het eerlijkste zijn.
Ik vind de uitslag niet veel boeiender dan de vele berichtjes, positief danwel negatief, waardoor je ook weer wat kan leren om de volgende track beter te maken.
 
Ik vind de uitslag niet veel boeiender dan de vele berichtjes, positief danwel negatief, waardoor je ook weer wat kan leren om de volgende track beter te maken.
zo is 't... En als je dan nog plaats x hebt dit jaar, is de uitdaging om volgende keer even goed te doen of zelfs beter. En dan nog, wat kan 't mij schelen al 't allemaal vriendjespolitiek zou zijn en elk stemt op elkaar. Wat viel er ook alweer te winnen? Een sterretje aan je forum naam? Laat negatieve gevoelens niet ontmoedigen, grijp een uitdaging. Ik ben net heel benieuwd naar n inzending uit Lier :D

Misschien kunnen we posten onder een nummer ipv onder naam. Kan al n verschil maken. Maar dan nog, wat kan t mij schelen als ik laatst ben, dat was ik nog nooit, mag ook n keer. Ik vind het net heerlijk om wat speciaals in te sturen ipv wat mainstream. Kan evengoed kiezen voor wat makkelijkers, ik hoor liever wat men zegt van rare dingen dan commercieel.
 
Een van de leukste periodes van het jaar komt er weer aan.
Lekker synth muziek luisteren, nog eens vergelijken en dan kijken wat de rest het mooist vond.
Dat maakt de donkere dagen in de winter toch weer een stuk leuker.
 
Ik ga dit jaar voor de tweede keer niet meedoen want dat vond ik prettiger dan wel meedoen. Ik krijg er allerlei soorten stress van, niet te trekken. Ik haat competities.
Erg jammer.

Ik heb even gespiekt in mijn lijstjes (want ik luister echt elk nummer en vergelijk er ook nog eens onderling een heleboel) en zag een 8 met twee +jes voor synth geluidjes en originaliteit, en nog eens, en je laatste deelname zelfs een 8,5 met 3 +sjes.

Dus jouw muziek luister ik graag en maakt de contest leuker.
Jammer dat je er zo nerveus van wordt.
 
Sterker nog, ik had al gezegd dat ik niet meedoe, maar nu ik er zo over nadenk denk ik bij mezelf: ik kan natuurlijk ook gewoon zonder enige vorm van verwachtingen toch iets insturen.
Jaaaa, ook al won je de vorige keren niet, ik heb wel graag geluisterd! Dus niets verwachten en gewoon lekker genieten.

Overigens, met al mijn liefde voor synth muziek en synths,.... ik krijg er al helemaal geen fatsoenlijk geluid uit.
Het is dus bij voorbaat oneerlijk om iemand die de moeite doet iets in te zenden geen punt te geven. Maar het is nu eenmaal een contest, dus ik stem op wat ik het mooist vind. Voor de andere deelnemers: jullie inzending wordt WEL gewaardeerd. Ik geniet er elk jaar weer van!
 
Jaaaa, ook al won je de vorige keren niet, ik heb wel graag geluisterd! Dus niets verwachten en gewoon lekker genieten.


Dus jouw muziek luister ik graag en maakt de contest leuker.
Jammer dat je er zo nerveus van wordt.
Nou, dit vind ik wel heel aardig zeg, thanks!
En nu moet ik eigenlijk wel he... waar de stress vandaan komt ik weet het niet maar het is er wel altijd.
Nou, ik beloof niks maar zeker bedankt voor de aardige woorden. Het motiveert wel.
 
Ik heb hier nog wel een nummertje liggen die ik misschien wel kan opsturen...
Ik zie of hoor het wel...:walker:
 
Ja,wie gaat het winnen, deze keer met totaal nieuwe instrumenten of heb je oude nog in stock?
En zijn er die voor de eerste meedoen?

:eureka: sKeLeTvm, deze keer met een Model D en wat oude meuk...

Haaa, Jazzmann...long time no see on SF !! LOVE bro.

Tja...ik dacht dit jaar aan een TrashMetal track aan 250 Bpm met dito grafstem en 4-dubbele bassdrum kit. ;-)

Nee, ff ernstig. Ik ben volop bezig, maar ik heb vorig jaar na de overwinning toch gezegd - en dat meen ik - dat ik dit jaar gewoon mee doe voor de lol. Zodra mijn deelname gepost is, zal dat ook duidelijk worden dat ik niet mee ding...valse bescheidenheid ? Nope.
3x winnen...ik krijg in 2021 vast een hoop nee-stemmers al was het maar om te voorkomen. Maar eerlijk mannen, SFSC is toch gewoon ook fun en ik amuseer me wel met het luisteren naar alle inzendingen. Successssss aan alle deelnemers !!
 
Ja lache zeg! Ben benieuwd wat er allemaal uit de bus komt! Het is zo lang geleden dat ik niet eens meer weet wie wie is :D dat scheelt wel tegen vriendjes politiek. Ik ga dus stemmen op de briljantste track.:okdan:8)
 
Leuk! Ik heb iets wat op een track begint te lijken waar ik best tevreden mee ben. Misschien moet ik het afmaken en meedoen. Zal dan mijn eerste track ooit worden.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top