Synthforum Contest 2021 vooraankondiging

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zover ik kan zien is er maar 1 regel:
er moet een synth aan te pas zijn gekomen.
Geloof ik.
Of soms ook niet.
 
Kans zit erin want ik doe niet mee.😷
Het wordt toch weer een jij stemt op mij/ik stem op jouw contest.Dus?
waarom denk je dat in hemelsnaam... En dan nog. Ik stem niet op vriendjes omdat ze op me zouden stemmen, bah, daar kan ik zelfs totaal niet tegen.
Als ik 5 complimenten krijg en ik ben 3e laatste, is het alweer pakweg 50 plays en 3 fijne complimenten. En het is net vooral die tijdslimiet die mogelijk net aanspoort iets te doen. En dat telt.
Zwijg ik nog over (veel belangrijker!) mensen die je leert kennen door comments te geven op hun werk, en mss later te ontmoeten, dingen mee te doen (tracks uitwisselen) of weet ik al veel wat. Dit is een heerlijk forum vol mogelijkheden. Pluk n kans
 
Effe switchen van brain gedeelte:... "Sorry, ik verkoop geen tracks aan SF"

tja, nee, ik wil geen feedback comments krijgen, ik snap dat toch ni en vergeet dat, en mp3 gebruik ik enkel op de nokia GSM

Maar k zal al de SF inzendingen weer beluisteren en een ster geven, om de leegte te vullen vd laatste van de Synthforum TOP 100,,
 
waarom denk je dat in hemelsnaam... En dan nog. Ik stem niet op vriendjes omdat ze op me zouden stemmen, bah, daar kan ik zelfs totaal niet tegen.
Als ik 5 complimenten krijg en ik ben 3e laatste, is het alweer pakweg 50 plays en 3 fijne complimenten. En het is net vooral die tijdslimiet die mogelijk net aanspoort iets te doen. En dat telt.
Zwijg ik nog over (veel belangrijker!) mensen die je leert kennen door comments te geven op hun werk, en mss later te ontmoeten, dingen mee te doen (tracks uitwisselen) of weet ik al veel wat. Dit is een heerlijk forum vol mogelijkheden. Pluk n kans
Als je het zo leest moet ik je gelijk geven.Maar dan gaan we het geen contest meer noemen.Maar een luisteruurtje.
 
Zover ik kan zien is er maar 1 regel:
er moet een synth aan te pas zijn gekomen.

Of een aanverwant instrument. Ik denk verder dan soms goed is, maar dit roept inderdaad wel vragen op. Een nummer met een slechts een theremin moet kunnen, dacht ik. Maar een nummer die je volledig inspeelt met een blokfluit niet, dat gaat voorbij aan waar dit forum voor is. Maar een blokfluit uit een synth kan dan weer wel. Kan zijn dat iemand beter is met het bespelen van een echte blokfluit dan die uit een synth en gaat valsspelen, hoe weet je dat? Vragen, vragen...

;)
 
af fijn dat ik een notificatie kreeg van deze aankondiging voor een later te starten jaarlijks terugkerende contest. had ik niet willen missen!
 
Ah leuk. De winter gaat weer beginnen, de avonden worden weer langer, dan ga ik weer muziek maken :-) Ik doe mee.
 
Dit bericht is als een glas wijn op een tafel, onweerstaanbaar!
 
Kans zit erin want ik doe niet mee.😷
Het wordt toch weer een jij stemt op mij/ik stem op jouw contest.Dus?
Als dat zo was, had ik een paar jaar geleden geen 19e plaats gehad, want ik kom hier zelden, post al helemaal geen tracks en heb dus helemaal geen 'vriendjes' hier.
Vriendjespolitiek zal ongetwijfeld enige rol spelen, maar dat gaat je geen 5 plaatsen verschil opleveren is mijn inschatting.
 
Heb me voorgenomen om dit jaar eindelijk mee te doen, dus je krijgt competitie! :D
Ik ga dit jaar voor de tweede keer niet meedoen want dat vond ik prettiger dan wel meedoen. Ik krijg er allerlei soorten stress van, niet te trekken. Ik haat competities.
 
Ik ga dit jaar voor de tweede keer niet meedoen want dat vond ik prettiger dan wel meedoen. Ik krijg er allerlei soorten stress van, niet te trekken. Ik haat competities.
Ik snap je helemaal. Mijn approach: mocht ik voor de deadline iets hebben dat ik wil dat jullie horen, dan wordt dan mijn inzending.
 
Heb me voorgenomen om dit jaar eindelijk mee te doen, dus je krijgt competitie! :D
make that two. Al jaren mee willen doen... maar nu heb ik een week vrij. Ik heb een vrij slechte track... Dus ik weet zeker dat iedereen hier zijn tijd mee gaat voldoen om hiernaar te luisteren :D
 
Ik ga voor de aller eerste keer ook een track inleveren. :) Iets met Buchla, ARP 2600 en ABL3 in plugin vorm :eureka:
Nou maar hopen dat er hier mensen zijn die van Acid houden en dan bedoel ik niet dat spul wat af en toe vanuit je maag naar boven komt. Alhoewel dat misschien met dit nummer ook wel..
Maagzuurremmers included! ;)
 
Ik ga voor de aller eerste keer ook een track inleveren. :) Iets met Buchla, ARP 2600 en ABL3 in plugin vorm :eureka:
Nou maar hopen dat er hier mensen zijn die van Acid houden en dan bedoel ik niet dat spul wat af en toe vanuit je maag naar boven komt. Alhoewel dat misschien met dit nummer ook wel..
Maagzuurremmers included! ;)
Buchla lust ik sowieso, waarschijnlijk heb je nu al mijn stem.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top