Vraag over Korg SQ 64

willvandervliet

Ouwe rot
Lid sinds
2 augustus 2004
Berichten
616
Locatie
rotterdam
Graag zou ik wat hulp willen bij het volgende probleem met de Korg SQ 64.

Ik probeer met de SQ64 4 VST instruments aan te sturen in cubase en heb hiervoor 4 kanalen aangemaakt met SQ 64 sequencer als input en een VST als doel.
Ieder kanaal heeft zijn eigen midikanaal (1,2,3,4,) ook de SQ heeft voor elke track zijn eigen midikanaal (1,2,3,4).
Als ik nu een sequence afspeel op deSQ op b.v Channel 1 dan gaat het goed en wordt deze dan ook afgespeeld met de betreffende vst.
Het probleem is dat als ik nu een tweede track afspeel op de SQ op track B (midichannel 2) naar track 2 in Cubase (midichannel 2) allebei de sequences op track 1 en 2 van Cubase binnenkomen.

Dus mijn vraag is eigenlijk : hoe kan ik de miditracks van de SQ (A,B,C,D midichannel 1,2,3,4)als losse inputs naar 4 kanalen in Cubase sturen.

Helaas is er via google geen informatie over de SQ in a DAW te vinden , in ieder geval ik heb het niet kunnen vinden.

Als iemand mij hierbij zou kunnen helpen ;GRAAG
 
Hi Flyweight, bedankt voor je hulp.

In de inspector heb ik de tracks hun eigen minikanaal gegeven.

Als ik de SQ een sequence laat afspelen vanaf track 1 en 2 (midichannel 1 en 2 )
dan krijg ik deze allebei over track 1 van Cubase (midichannel 1) Als ik kies voor midichannel 2 dan gebeurt er helemaal niets.
 
Ben je er eigenlijk al uit, ik zit hier met hetzelfde probleem...De midi driver installeren was al niet eenvoudig maar dabnkzij Tim Toebridge lukte het wel.
Mijn 4 sequencers staan op 4 midikanalen, alsook mijn Cubasekanalen en toch spelen ze allemaal gelijk....
 
Back
Top