• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Prophet 600 GliGli parameter cheat sheet magneet voor op je P600

Prijs
5 Euro
Conditie
Nieuw

MonoTron

Initiating Sequence..
Lid sinds
13 januari 2004
Berichten
6.104
Locatie
de paddestoel op m'n teen
Je kent het wel, heb je een mooie synth met nieuwe firmware met extra functies; moet je al die toetscombinaties uit je hoofd leren om ze snel toe te passen.
ff een printje met alle codes, maar die is de volgende week al weer kwijt. Zo'n lelijke sticker (zelf gemaakt of van de leverancier van de firmware mod) op je mooi synth is ook geen porum.
En zeker met de P600 waarbij je de Z80 chip er weer terug in kan doen om 'm weer origineel te maken, wil je geen stickers plakken. Deze magneet haal je zo weer van je synth af.

Daarom heb ik een magnetische parameter cheat sheet gemaakt voor mijn Prophet 600. Op van dat zachte magnetische plastic dat je normaliter op je koelkast kan plakken.
Er zijn niet veel bedrijven die dit doen en dan moet je meestal een wat grotere oplage laten maken. Gelukkig heb ik een bedrijf gevonden die een wat kleinere oplage wilde maken, maar dan heb ik nog steeds te veel.

Vandaar dat ik de extra magneten hierbij te koop aanbied. Hieronder de foto's.
De stickers waren alleen glossy mogelijk, dus jammer genoeg niet mat zoals de P600 opdruk zelf.
Verder is het qua hoogte bijna gelijk (3 mm groter) aan de opdruk stickers op de P600 en past ie perfect links links naast de opdruk.

Ik vraag 5 euro per magneet, verzendkosten moet ik even checken, dat zal €1,92 of €2,88 zijn. Ik moet het even wegen met wat extra karton in de envelop zodat ze niet geknakt aankomen.
Er zijn slechts 4 magneten beschikbaar. Geen idee hoeveel GliGli P600 eigenaars er op het synthforum zijn.

1637848248918.jpg
1637848248938.jpg
1637848248900.jpg
1637848248878.jpg
 
Back
Top