Animoog Z eerste blik, Moog's multidimensionale anisotrope synthreis gaat verder op iOS/macOS

`Moog introduceert zijn Animoog iOS-synthesizer in de Z-dimensie met tal van nieuwe inspirerende functies, een nieuwe interface en als een macOS-plug-in.

En vandaag is de dag. Animoog Z belandde in de Apple AppStore als universele app voor iPad, iPhone en macOS.

Moog Animoog Z is nu beschikbaar als gratis download voor iOS en macOS.
De in-app-aankoop om de volledige app-engine te ontgrendelen is nu beschikbaar voor een introductieprijs van $ 9,99 USD.
Een enkele aankoop ontgrendelt de motor op alle platforms. Individuele uitbreidingspakketten zijn $ 4,99 USD.
En er is ook een VST3- en AUv3-plug-inversie voor macOS-gebruikers.`
Animoog-Z-768x512.jpg

Animoog-Z-macOS--768x512.jpg



 
Toch maar kijken naar een iPhone als nieuwe telefoon👌 volgens mij kan ik die ook leuk connecten aan de digitakt?
 
Begint wel heel verleidelijk te worden om een iPhone aan te schaffen enkel voor de synth-apps. Wat kost zo'n ding (eventueel tweedehands)?
 
Begint wel heel verleidelijk te worden om een iPhone aan te schaffen enkel voor de synth-apps. Wat kost zo'n ding (eventueel tweedehands)?
De 13 is nu uit, de 12 is nu Voordeliger geworden en de x of 11 kan je wel refurbisched krijgen👌
 
Dank! Is me nu nog net iets te duur, maar het begint langzaam aan wel financieel binnen mijn bereik te komen.
 
Vanaf welke leeftijd (of model) is een tweedehandse iPad nog werkbaar voor dit doel, als @ProgHead op zoek gaat?

Dat is inderdaad een probleem :frons:, stel dat ik zo'n tweedehands iPad zou kopen dan heb je kans dat die al weer te oud is voor de Apps die ik erop zou willen draaien. De ontwikkelingen gaan zo snel...
 
Een iPad is voor dit soort apps wel heel fijn is mijn ervaring.
Ik gebruik eigenlijk geen muziek apps op mijn iPhone.
Een tweedehandse zou ik niet snel doen, maar bijna elke nieuwe generatie iPad is krachtiger en goedkoper dan zijn voorganger.
 
De eerste animoog is een vd weinige apps die blijven draaien op oude ipads. Heb hier nog een ipad 2 en 1 waar surfen op internet nauwelijks mogelijk gemaakt is door de apple updates maar animoog blijft prima werken.
 
Ik kan mijn Animoog niet updaten nu omdat ik de Animoog is gekocht door mijn broer zegt hij (via familieaccount kan ik de Animoog gebruiken). Eerder kon ik hem wel gewoon updaten maar nu niet. Geen idee waarom het nu niet meer kan. Dus dan kan ik de Animoog Z ook niet installeren. Wel jammer....
Op jouw ipad uitloggen bij de appstore. Inloggen via account van broer. App downloaden en updaten, je broer weer uitloggen en met je eigen gegevens weer inloggen. Eenmaal geïnstalleerd wordt ie niet verwijderd
 
Back
Top