JD-800 SL-JD-80-02 Dance Drums cover art

renepela

Ouwe rot
Lid sinds
27 januari 2005
Berichten
2.014
Locatie
Barendrecht
Ik ben een hele trotse bezitter van een Roland JD-990 en heb daar de vintage expansion inzitten. Daarnaast heb ik ook alle pcm kaartjes die er nog extra voor te krijgen waren.
Alle kaartjes zitten in een soort van cd doosje met een rubber achtig vakje om de kaarten in op te bergen.
Die heb ik ook allemaal op 1 doosje na. Namelijk het doosje voor de JD-800 SL-JD-80-02 Dance drums.
De twee kaartjes (1 met wave data en de andere met presets) zwerven dus los rond in mijn studio.
Aangezien het gewoon een cd doosje is wil ik de kaartjes graag netjes op kunnen bergen.
Het zou daarbij leuk zijn als ik de cover art van die cd's had (voor en achterkant van het doosje).
Heeft iemand heel misschien ook de SL-JD-80 met opbergdoosje en is die iemand bereid even een scan te maken van de cover art? Dus de voorkant van het boekje en de achterkant?
Dan kan ik het uitprinten en dan ziet het er best fraai uit.

Nog mooier zou zijn als iemand weet of dat losse doosje met artwork nog ergens te koop is, maar ik vermoed dat dat niet zo is.
De kaartjes heb ik dus al, dus het gaat echt alleen om het doosje met artwork en eventueel dat rubber inleg spul om de kaartjes in te leggen.
Het gaat dus hierom:


Ik hoop dat iemand het in kan en wil scannen.
Alvast bedankt!
 
Ik ken ze wel die CD doosjes van Roland wel. Echter worden ze wel steeds zeldzamer.(ik heb via google gezocht maar nop!)
Dat ware idd prijzige kaartjes die uniek zijn en typisch JD waren...uuuh... zijn!
roland-SL-JD80-02.jpg
 

Attachments

  • roland-SL-JD80-08.jpg
    roland-SL-JD80-08.jpg
    64,4 KB · Bekeken: 126
Ik hoop dus dat iemand de voorkant van het boekje in dat doosje in kan scannen en de achterkant, zodat ik zelf de boel kan printen. Het is verder een normaal cd doosje en de kaartjes zelf heb ik dus gewoon liggen hier.
 
Ik kan je daarmee niet mee helpen...
Ik heb zelf een jd-800 gehad met de wat string kaarten...ik heb het doosje 2 maanden bewaard en daarnaar weggegooid...
Ik zal niet de enige zijn die de doosjes meteen weggooien.
En als na 20 jaar iemand dan er naar vraagt,
wordt het heel moeilijk dat iemand deze boekjes nog hebben.
Misschien zou je bij Roland zelf even vragen voor die boekjes...
Ja, heb je, nee, kun je krijgen...👍
 
Zie PM
 
Misschien heb je hier iets aan...
Ik heb een foto van zo'n boekje bewerkt.
Roland slafe.jpg
Ik heb alleen de voorkant.
uitprinten en voila!
 
Ik waardeer je moeite enorm. Dank je wel. Helaas is de resolutie te laag om te printen. Bovendien zitten er wel erg veel compressie artifacts in.
Maar..... inmiddels ben ik wel voorzien. Gebruiker syntax heeft ze voor me ingescanned en inmiddels heb ik ze in mijn bezit.

Dus zowel googol als syntax, heel erg bedankt voor al jullie moeite.
 
Tja, het beste is natuurlijk de origineel printjes. :okdan:Ik moest de info van het internet halen.
Ik dacht dat een print lay-out genoeg zou zijn.:)
 
Heeft iemand misschien een paar goede scans van al het papierwerk van SL-JD80-06 Piano?
 
Zie pm
 
Je zou ook kunnen proberen om de kaarten met doosje te kopen en vervolgens de kaarten weer los te verkopen.

Voor eens voor altijd :
GOOI NOOIT DOZEN WEG! ZE ZIJN EEN MEERWAARDE BIJ 2de HANDS VERKOOP !
(zeker na 20 jaar want dan zijn het vintage dozen!!!) :D
 
GOOI NOOIT DOZEN WEG!
In '96/2000, tussen al je andere cd hoesjes en kapotte doosjes...
Ondertussen heb je hele cd collectie gedigitaliseerd naar Mp3... (of je had toen al Spotify en dergelijke)
Zo! daar gaat de CD speler met collectie in een grote doos met de vraag of ik het ooit nog gebruik...
en de doosjes van de Roland kaarten gaan "per ongeluk" mee... (destijds)

20 jaar later: Hee, een JD 800 mét kaarten... waar zijn de originele layouts van de doosjes? :?😲:D
En toch zijn ze (vooral hier) te bemachtigen...:okdan::okdan:
 
Back
Top