• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Make Noise Shared System Plus (Black and Gold)

Prijs
4750 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

deathspell

Ouwe rot
Lid sinds
29 juni 2012
Berichten
1.577
Ik heb een Make Noise Black and Gold Shared System Plus, met een extra Brains en René v2. Alle modules en het hele systeem zijn in perfecte nieuwstaat, heel weinig en alleen in mijn thuisstudio gebruikt. Het is een fenomenaal modulair systeem met eindeloos veel mogelijkheden, maar ik wil wel eens wat anders proberen... Om het systeem aan mijn Jaspers-stand te kunnen bevestigen, heb ik wel wat gaten in de achterkant van de behuizing moeten maken. Maar daar merk je niks van - hooguit wat betere ventilatie. De prijs is vast en ligt op 4.750,-. Dat is 15% lager dan de nieuwprijs, als je 'm al kunt vinden, dus dat lijkt me heel redelijk.

Foto's op verzoek.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top