• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

AStation, TX81Z, Nocturn, VirtualizerPro, TSR6 en nog wat

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Mrdrbobo

harmoneus
Lid sinds
24 oktober 2004
Berichten
127
Locatie
DenHaag/Rdam
Dingen die ik al lang niet meer gebruik moeten maar eens weg:

Novation A-Station, de blauwe, zeer nette staat, incl adapter en orig manual, geen doos of toebehoren: E 200
KORG Padkontrol, witte versie, prima staat, incl manual, zonder doos of kabels: E 40
Yamaha TX81Z, goede staat, incl stroomkabel, incl uittrekbare cheatsheet en originele handleiding: E 250
Behringer VirtualizerPro DSP2024, goede staat, incl stroomkabel, geen doos: E 45
Digitech TSR 6 Multi effects, nette staat, incl stroomkabel, geen toebehoren: E 35
Doepfer A136 Waveshaper/Distortion (eurorack), zgan : E 40

Ales 100% werkend.

En dan nog een Novation Nocturn. Ik heb nooit echt van Automap gehouden, en ik worstelde vaak om dit ding verbinding te laten maken met mijn PC. Weet niet of het ding stuk is of dat het een USB probleem was. Dus met die kennis kan je hem krijgen voor E 20.

Alle prijzen excl verzendkosten. Ophalen kan, maar ivm Covid helaas even geen demonstructie.
 

Attachments

  • A-Station.jpg
    A-Station.jpg
    152,7 KB · Bekeken: 262
  • Digitech.jpg
    Digitech.jpg
    87,5 KB · Bekeken: 196
  • Doepfer.jpg
    Doepfer.jpg
    201,7 KB · Bekeken: 186
  • Nocturn.jpg
    Nocturn.jpg
    202,5 KB · Bekeken: 179
  • PadKontrol.jpg
    PadKontrol.jpg
    219,6 KB · Bekeken: 177
  • Virtualizer.jpg
    Virtualizer.jpg
    61,8 KB · Bekeken: 206
  • Yam TX81Z.jpg
    Yam TX81Z.jpg
    106,1 KB · Bekeken: 221
Novation A Station verkocht.
Prijsverlaging voor de rest:

KORG Padkontrol, witte versie, prima staat, incl manual, zonder doos of kabels: E 40 E35
Behringer VirtualizerPro DSP2024, goede staat, incl stroomkabel, geen doos: E 45 E40
Digitech TSR 6 Multi effects, nette staat, incl stroomkabel, geen toebehoren: E 35 E30
Doepfer A136 Waveshaper/Distortion (eurorack), zgan : E 40 E35
Alles 100% werkend.

Novation Nocturn. Verkoop "as is" (zie eerdere post). E 20. E 15

Prijzen excl verzendkosten.

Alles in 1 keer, ophalen in Delft, parkeren voor de deur, voor 135 eurootjes.
Kom op mensen, goedkoper gaat het niet worden!
 
Nog over:
KORG Padkontrol, witte versie, prima staat, incl manual, zonder doos of kabels: E 40 E35

Doepfer A136 Waveshaper/Distortion (eurorack), als nieuw : E 40 E35

Novation Nocturn. Verkoop "as is" (zie eerdere post). E 20. E 15
 
Back
Top