Groovebox

Jdv77

Stamgast
Lid sinds
24 februari 2017
Berichten
344
Hi Guys

Ik ben naast mijn Digitakt die ik verder wil gaan uitbreiden met 1 of 2 synths (,ben ik nog niet over uit).masr denk.iets van een Beringher Grave ofzo of Poly synth desktop. op zoek maar een all round portable groove box workhorse waar ik op de bank of vakantie lekker op kan jammen en later in een daw het verder kan uitwerken. Liefst met batterij optie en waar je goed begin van een track op kam maken. Thanks!
 
Behringer Grave, dat is een grafbak;)
Maar om je vraag te beantwoorden, de circuit tracks is het makkelijkst en snelst om wat in elkaar te brouwen maar de mc707 is weer uitgebreider en heeft betere synth aan boord. Deluge schijnt ook goed te zijn.
 
Behringer Grave, dat is een grafbak;)
Maar om je vraag te beantwoorden, de circuit tracks is het makkelijkst en snelst om wat in elkaar te brouwen maar de mc707 is weer uitgebreider en heeft betere synth aan boord.
Ja vind je de Grave niks? Dacht leuke moog cloon en voor weinig geld. Maar ik wil ets compacts en battery powered. 707 is dat niet volgens mij. Circuit is optie die kam ook leuk samen met de digitakt. Zat ook nog naar de blackbox te kijken.
 
je bedoeld de Crave.. die is wel leuk ja. De SE-02 is ook leuk, iets duurder maar dan heb je wel presets.
 
Back
Top