Black Friday 2021 tips

Okey, effe eerst hier ipv dat ik de open spreatsheet delete, want da's nieuw voor mij

En 't is geen synth gear, maar wel intressant, 4TB SSD voor 237 euro, De 8TB Promo is afgelopen


Als ext ssd te gebruiken met een SATA to USB adapter:
StarTech.com USB 3.0 naar 2.5" (6,4 cm) SATA
Let wel op. Het is een qvo drive. Kort door de bocht zijn die toch iets trager en hebben maar 3 ipv 5 jaar garantie.Daarbij geldt ook hoe voller hoe trager. Goed voor storage maar minder als je er dagelijks veel schrijf acties op los laat.
 
Let wel op. Het is een qvo drive. Kort door de bocht zijn die toch iets trager en hebben maar 3 ipv 5 jaar garantie.Daarbij geldt ook hoe voller hoe trager. Goed voor storage maar minder als je er dagelijks veel schrijf acties op los laat.

klopt deze is niet echt aan te raden, hangt wel van af hoe je m gebruikt. de Crucial MX 500 heeft betere papieren, is inderdaad wel duurder.
pppfff de QVO, 2TB; 119 euro... sja,,,
hoe voller hoe trager, geldt niet meer zo, overigens.. maar ik ben nog van de oude garde, ik houd altijd ruim ruimte over. goed.

sonicLAB, 30% sale, begint vandaag, rond 12:00, kan voor ons iets later zijn....
Thermo heb ik zelf op het oog, doe ik zeker, Fundamental 2 is ook erg goed, maar op 1 of andere wijze trekt ie me niet zo, goed, voor een latere sale, wanneer ik ontdek dat wel veel kan geven, aan mij.
overigens ook andere mooie bizondere produkten.
niet de standaard VST plugins....
 
So you want gear?

Black Friday we're running a 25% OFF SALE!

Free Shipping Worldwide
Enjoy 25% off and get the best analog instruments with much of inspiring and powerful features!

Now through Nov 29th 2021

"limited quantities available"



 
Waar zie je dat?
Bf2021 ;)
Ach het een grote farce, allerlei producten zijn met meerdere procenten omhoog gegaan afgelopen dagen dus uiteindelijk heb je nog minder dan de 5% korting die ze bijna maandelijks geven. Nu maar afwachten welke producten ze wel echte kortingen op gaan geven. Vandaag zullen ze dat wel bekend gaan maken.
 
Paar maanden terug had ik de TT303 ook al voor die prijs maar goed… de tt78 is zeker populair en de 303 heeft veel seq mogelijkheden die n andere kloon mist.
 
Bij exploding shed (Duitse diy synth en modular shop) geven ze 10% korting met de code; Black-löt-Days-2021.
 
Let wel op. Het is een qvo drive. Kort door de bocht zijn die toch iets trager en hebben maar 3 ipv 5 jaar garantie.Daarbij geldt ook hoe voller hoe trager. Goed voor storage maar minder als je er dagelijks veel schrijf acties op los laat.

Ja da's waar, maar k heb zo'n 8TB en dat werkt toch heel vlot met total cmd sync,,
 
  • Duimpje
Duimpjes: Ein
klopt deze is niet echt aan te raden, hangt wel van af hoe je m gebruikt. de Crucial MX 500 heeft betere papieren, is inderdaad wel duurder.
pppfff de QVO, 2TB; 119 euro... sja,,,
hoe voller hoe trager, geldt niet meer zo, overigens.. maar ik ben nog van de oude garde, ik houd altijd ruim ruimte over. goed.

sonicLAB, 30% sale, begint vandaag, rond 12:00, kan voor ons iets later zijn....
Thermo heb ik zelf op het oog, doe ik zeker, Fundamental 2 is ook erg goed, maar op 1 of andere wijze trekt ie me niet zo, goed, voor een latere sale, wanneer ik ontdek dat wel veel kan geven, aan mij.
overigens ook andere mooie bizondere produkten.
niet de standaard VST plugins....
107 zelfs bij Amazon. Grappig genoeg blijkt uit de testen op Tweakers dat in veel gevallen de qvo toch sneller is dan die crucial 500mx. Verbaasde mij ook. Ik denk dat als je hem puur gebruikt voor opslag en lezen dat het vast weinig uitmaakt. 107 voor 2 tb of 237 voor 4 TB is best interessant qua prijs prestatie.
 
107 zelfs bij Amazon. Grappig genoeg blijkt uit de testen op Tweakers dat in veel gevallen de qvo toch sneller is dan die crucial 500mx. Verbaasde mij ook. Ik denk dat als je hem puur gebruikt voor opslag en lezen dat het vast weinig uitmaakt. 107 voor 2 tb of 237 voor 4 TB is best interessant qua prijs prestatie.

dat is inderdaad opvallend dat de test op tweakers, etc. best goed uitvallen. toch in gebruik, zie je andere reviews. goed, opslag,voor ITB'ers, of een snelle SSD, naast NVME (niet echt nodig voor audio, heb t wel), altijd handig. 107 via amazon, ik heb nog ff tweakers bekeken... ik wil m vooral gebruik voor opslag, goed, ik moet nog ff nadenken. naast 2 NVME drives, heb ik nog 2 SSD drives, en 1 HD, 1 SSD drive wil vervangen door een grotere (250 naar 1GB), en uiteindelik ook de HD (2TB istie, dus dezelfde). of gewoon die 1 SSD gelijk vervangen met 2TB. nou ja.

genoeg.

sonicLAB begint met BF denk ik...
 
  • Duimpje
Duimpjes: Ein
Voor deze met diepe zakken ... ik zou heel graag zo een 19 inch plasma rack hebben maar ehm te duur (zelfs met 20% korting) , dan koop ik liever nog een 2de sherman

 
hallo kroket. Dat kost geld... En de vraag is of 't werkt op een synth :D

en zo'n pedaal is niks voor je?
 
Ik gok dat deze producten extra korting krijgen..

Ik vond het al zo vreemd dat een aantal synths waar onder de Subharmonicon en de Cat 'Prijs nog onbekend' hadden staan.

De Devine USB-1 microfoon is per ongeluk al naar 27 euro gezet, dat is denk ik een te vroege Black Friday deal. Ik heb hem en zou hem zéker aanraden voor dat geld. De normale prijs was hij ook wel waard.
Edit: Je moet hem wel dicht bij je mond houden en op vrij constante afstand houden voor goeie resultaten in mijn ervaring. De wat duurdere microfoons zijn geloof ik wat flexibeler wat dat betreft.
 
Laatst gewijzigd:
  • Duimpje
Duimpjes: Ein
Back
Top