Black Friday 2021 tips

Koop dan niet Gforce, die speelt niet langer dan 8 sec, dat vonden ze origineel jammer genoeg. :?:erm:
Probeer dan die demo van Arturia.
Daarom dus die arturia, die kan je loopen en je kan traploos tussen a -b / b- c mixen qua tapes. Of mix a/b/c/ in een keer.
Die Mtron is jammer dat die loops niet erken, anders zou dat mijn 1e keuze zijn, mede inderdaad vanwege de streetly tapes waardoor je erg veel presets hebt.

De Uvi Mtron, om er nog maar een in de pot te gooien, is ook een goede, maar wat weinig tapes erbij
 
De RME Digiface USB staat nu voor 320 euro te koop bij MSK en Thomann, 't was 357,, k weet ni of het BF is ??
 
Bitwig Winter special prijzen zijn 100 euro korting.

Volledig en upgrade prijzen van 8-track naar volledig:

Volledig: 399 voor 299
Upgrade 359 voor 259

16 track versie en upgrade van 8 track:

Volledig: 99 voor 79
upgrade: 79 voor 69

Aangezien ik geen 16 track heb zie ik de upgrade naar volledig niet maar ik gok dat het van 299 voor 199 zal zijn.
 
Bitwig Winter special prijzen zijn 100 euro korting.

Volledig en upgrade prijzen van 8-track naar volledig:

Volledig: 399 voor 299
Upgrade 359 voor 259

16 track versie en upgrade van 8 track:

Volledig: 99 voor 79
upgrade: 79 voor 69

Aangezien ik geen 16 track heb zie ik de upgrade naar volledig niet maar ik gok dat het van 299 voor 199 zal zijn.

Dit is nog goedkoper bij jrrshop.com , ten eerste betaal je dan in Dollar en met couponcode GROUP gaat er nog meer korting af. Was ooit een tip van @vink en nu even mooi gebruik van gemaakt voor nieuwe licentie van 100 euro.
 
PS : Er is een upgrade van Bitwig 8-track ( gratis toch? ) naar Bitwig 4 studio voor 259 USD ... Dus 40 USD besparen door gewoon eerst de 8-track te registreren en dan te upgraden, of zie ik het verkeerd?


klopt, volgens mij, maar de coupons van jrrshop werken niet altijd inderdaad, maar bij bitwig moeten ze wel werken, FORUM of GROUP (en soms gaat het otomatisch). bij de meeste aanbiedingen, of produkten werkt dit. er zijn uitzonderingen.

maar probeer het nogmaals, de korting kan flink oplopen.

jrrshop GROUP of FORUM... audiodeluxe, heeft die bitwig, doet het altijd otomatisch, wanneer er geen uitzondering is (afspraak met de brands dan). er zijn meer resellers, maar jrrshop is de bekendste, of de bekendste.

het moet werken met bitwig, zoals @Jason31 al aangaf, en zo heb ik ook mijn bitwig studio voor een wel heel lage prijs kunnen kopen (bitwig gunde mij een EDU discount... veel forumleden weten waarom, altijd handig om te vragen, wanneer je in dezelfde situatie zit...).
 
  • Duimpje
Duimpjes: Ein
Abtmusic geeft 12% korting voor Black Friday. Leuke korting op bijv. de Arturia Microfreak die 277 euro geprijsd staat, met de Black Friday code heb je het voor 244 euro… Abtmusic
 
Een vraag waar waarschijnlijk niemand antwoord op heeft.. Bestaat er een kans dat er nog aanbiedingen komen voor de Moog Mother-32 en Sennheiser HD-660s? 😁
Hmmm.. De Mother lijkt te zijn afgeprijsd bij Bax (zat volgens mij eerst rond de 600). Samen met de kortingscode OSM21C die tot morgen geldig is, kom ik uit op € 536,75. Twijfel, twijfel.. :D
 
Back
Top