Geluidskaart iPad Pro zonder extra adapter Powered usb hub etc

dextah

Ouwe rot
Lid sinds
22 juli 2002
Berichten
3.338
Locatie
The Triple Galaxy Collision
Ik ben op zoek naar een betaalbare geluidskaart met midi voor op m’n iPad Pro.
Is een wat oudere met lightning.
Wil er niet megaveel aan uitgeven. Dacht misschien aan een behringer umc hd of Steinberg ur22mk2.
Van de Steinberg zag ik dat die geen extra powered hub adapter etc nodig heeft.

Is er hier iemand die ervaringen heeft met een andere interface met midi waar geen extra power aan hoeft?
dan heb ik niet over de nieuwe ipad pro die geeft genoeg power op usb poort.
 
IMG_2930 kopie.jpg


Zoiets van Roland bedoel je?
 

MOTU M4​


RME Babyface Pro FS​


iConnectAUDIO4+​


Tascam iXR​


Voordeel van de Iconnect is wel dat je gelijk een Midi Host port hebt. Als je daar dan een hub aanhangt kun je iets van 10 midi usb apparaten daar op aansluiten.
 
Sorry voor het oprakelen van dit topic, maar ik ben benieuwd: heb je al iets aangeschaft? En zo ja, bevalt het?
Ik ben zelf ook op zoek, namelijk.
Mogelijk zijn deze interfaces ook interessant:



Die eerste 2 zijn BUS-powered. Als je je iPad aansluit met de Camera Connection Kit, hebben ze dus geen eigen adapter nodig.
Die IConnectivity interface moet wel aan de stroom, maar daar staat tegenover dat hij de iPad kan laden. Dus geen Camera Connection Kit nodig.
En: je kunt er 2 devices tegelijkertijd aan hangen... iPad en computer bijvoorbeeld, of 2 iPads. Wel een stuk duurder.
 
ik gebruik nu Percussa SSP met de USB-Lightning adapter op een ipad Pro
(en LOOPYPRO)
24 in / 24 out, DC coupled
je kan (onbeperkt) presets maken met routings naar wens
Wow,
Dat is niet het eerste wat ik zou aanraden als iemand een lightning sound interface zocht :D
Een beetje alsof je een Volvo FH12 koopt om af en toe een een brief mee op de bus te doen.
Maar ik ga er van uit dat je deze ook voor andere doeleinden hebt gekocht!
 
Back
Top