• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

mutant hihat

Prijs
200 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

SirSickSik

zwaar behaard lid
Lid sinds
18 januari 2008
Berichten
1.184
Locatie
Tussen me gear
De analoge hihat module van hexinverter's "mutant drum" line. Fabrieks-versie, geen DIY, eerste eigenaar.
Gebruikt twee aparte hihat triggers&outputs voor korte en lange decay met ingebouwde hp-filter en een externe audio-input om een ander bron-geluid te gebruiken ipv de ingebouwde noise (een aanrader is een gemoduleerde telharmonic!). Dus je bent bij deze hihat module niet gelimiteerd door de interne geluidsbron! Met een switch bepaal je of de triggers elkaars envelope stoppen of niet.

  • Analogue hihat circuitry capable of synthesising vanilla TR-808 open and closed hihat sounds (simultaneously)
  • External audio input lets you synthesise hihats from virtually any sound source (Jupiter Storm, vcNOIZ, etc.)
  • Lo-fidelity original VCAs replaced by OTA-based modern VCAs
  • VCA DRIVE control for each hihat allows you to dial in anything from soft metallic hihats to extremely overdriven, crunchy hihats
  • Exclusive switch lets you select how the two hihats (open/closed) interact with eachother when triggered at the same time
  • Cutoff frequency control for internal resonant bandpass filter
  • Resonant filter can be switched on/off
  • Modular level mutual accent input (0-5V CV)
  • Trigger input accepts almost anything as a trigger signal
  • Non-invasive analogue optocouplers used for voltage control, thus, completely vintage sounds can still be had if that's what you're after!
  • Completely redesigned, hi-fi signal chain spares no expense by replacing cheap transistor amplifiers with low noise opamp and OTA equivalents
  • You can dial in super hot, modular level output levels (up to 20Vp-p!)
  • 13HP
  • Current Draw : +75mA, -45mA

Voor andere mutant drum modules (bassdrum/clap), zie mijn overige berichten.
Ik ben nog op zoek naar de WMD chimera en fracture (zwarte versies), dus ik sta open voor ruil.
 
Back
Top