Boss CE-300

Status
Please reply by conversation.
Gezien de gekte rondom de prijzen voor Juno 6/60's momenteel, ben ik wel heel benieuwd naar een goede richtprijs voor de CE-300?
Ik heb mij laten vertellen dat in basis de CE-300 een zeer vergelijkbare chorus is als die in de Juno6/60.
Kan en wil iemand dat bevestigen/ontkrachten?

Succes trouwens met je zoektocht!
Zal best lastig worden, je ziet ze bijna nooit.
 
Voor een gaaf exemplaar in nl twee jaar geleden 200 euro betaald. Vond het 'm waard.
Tien jaar geleden de mijne voor 100 verkocht, maar spijt gekregen.

120$ klingt goed, maar verzendkosten vanuit de VS of Japan zijn niet mis en de douane in nl weet je ook nog te vinden voordat postnl bij je aanbelt.

Roland sdx 330 en rsp 550 zijn mogelijk gunstige en veelzijdige alternatieven, als het niet per sè analoog hoeft te zijn.

Klark teknik 320 is voor subtiele chorus naar mijn mening een koopje.
 
  • Duimpje
Duimpjes: Sto
Er staan nu diverse CE 300's op ebay uit Japan.
Wel net boven de pijngrens qua prijs, maar iha zijn Japanners zuiniger op hun spullen dan EU'ers of Amerikanen.
 
Gezien de gekte rondom de prijzen voor Juno 6/60's momenteel, ben ik wel heel benieuwd naar een goede richtprijs voor de CE-300?
Ik heb mij laten vertellen dat in basis de CE-300 een zeer vergelijkbare chorus is als die in de Juno6/60.
Kan en wil iemand dat bevestigen/ontkrachten?

Succes trouwens met je zoektocht!
Zal best lastig worden, je ziet ze bijna nooit.

Uitvoerige beschouwing vanuit dit perspectief staat hier:

 
  • Duimpje
Duimpjes: Sto
Hallo,
Ik heb et 2, eentje met de gain-mod voor synths, en eentje zonder. Beiden goede staat met wat rackrash. Welke prijs had u in gedachten ? Let op, ik verwacht niet de gekke prijzen die voor Roland vintages gevraagd word, maar voor €100 dor ik hem ook niet weg.
Beste groeten
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top