Kinderboek over synths - My daddy has 100 synths

Eindelijk een kinderboek over synths! Lijkt me wel essentiele kost voor iedereen met kinderen:


$15,- in de pre-order, geen idee wat de verzendkosten gaan zijn, maar gaat bij mij iig op mijn Syntherklaas lijstje...

1635162504884.png


1635162542667.png


1635162573161.png
 
cool!
 
"Daddy, I don't care if one of your 100 synths is used by Kraft Work or whatever you call them. I only want to know why we eat Kraft Mac&Cheese every single night!"
 
Leuk idee, maar de artstyle spreekt me niet aan. Soort grafisch braaksel ofzo.
+1

Leuk, maar vind het echt heel lelijk vorm gegeven..
 
Leuk idee, maar de artstyle spreekt me niet aan. Soort grafisch braaksel ofzo.
+ nog 1

Grafisch niet aantrekkelijk voor mij en, bij gebrek aan nageslacht, ook niet voor mijn kinderen.


Ik vraag me af wie hiervoor nu eigenlijk de doelgroep is.

Ik denk vaders die hun hobby willen evangeliseren.
 
Zo zien alle kinderboeken eruit. Weet je nog? ;)
Nou nee hoor. Heel veel kinderboeken zijn juist heel mooi geïllustreerd. Dit is duidelijk gemaakt door iemand die niet kan tekenen maar ergens anders van beroemd is of een prutser die zijn onooglijke werk dan maar 'kunst' noemt zodat je er geen kritiek op mag hebben :D En het antwoord op de vraag 'kun jij het dan beter?' denk ik dat ik volmondig "JA!" kan antwoorden :mega:

Misschien ook eens een boekje maken dan...
 
Zo zien alle kinderboeken eruit.

Veel wel. Maar er zijn uitzonderingen, bekijk het werk 'ns van Nicoletta Ceccoli, veel illustraties van bekende sprookjes en kinderverhalen fraai weergeven. Het doet soms wat denken aan Jeroen Bosch. Vaak surrealistisch en wat donker, ander werk heeft vaak soortgelijke thema's, maar dan beter geschikt voor de wat oudere jeugd zullen we maar zeggen. :)
 
[...]

Misschien ook eens een boekje maken dan...
Dat kan alleen als je BN-er bent. Elke mongool van Barry Hay tot prinses Laurentien heeft er een gemaakt. Precies om de reden die jij noemt: lekker makkelijk. Niet serieus nemen, lekker doorlopen en je kinderen stripverhalen laten lezen. Strips zijn niet te maken door elke mongool met een pen en een potlood.
 
Back
Top