Kinderboek over synths - My daddy has 100 synths

Eindelijk een kinderboek over synths! Lijkt me wel essentiele kost voor iedereen met kinderen:


$15,- in de pre-order, geen idee wat de verzendkosten gaan zijn, maar gaat bij mij iig op mijn Syntherklaas lijstje...

1635162504884.png


1635162542667.png


1635162573161.png
 
Cool idee, maar roerend eens met vorige posters.. verschrikkelijk getekend, ziet er haastig in elkaar geflanst uit. Zou het niet kopen, waarom zou ik als iemand duidelijk z'n best niet heeft gedaan voor wat betere Artwork.
 
ik vind 't schitterend, heb enkel geen 100 synths, laat staan dat ik daddy ben

doet wat denken aan joop klepzeiker strips enz, lekker slordig getekend, i like
 
doet wat denken aan joop klepzeiker strips enz, lekker slordig getekend, i like
Ja, precies. En ik vind het gaaf dat zelfs met de slordige tekenstijl alle synths perfect herkenbaar zijn. De rest is niet belangrijk toch?
 
Ja, precies. En ik vind het gaaf dat zelfs met de slordige tekenstijl alle synths perfect herkenbaar zijn.
Dat komt omdat hij foto's over"tekent"; op sommige punten is dit nog goed te zien. Zo zijn ook de mannen van Kraftwerk duidelijk overgetrokken.
Je ziet sowieso verschil tussen de stijl van de hoofdpersonen en het overgetekende werk.
Het slechtste vind ik nog dat hij als vader geen kind kan tekenen; de lichaams proporties kloppen niet.

Ik denk dat zijn "stijl" ook niet echt een keuze is; dit is het beste wat hij kan leveren.
In vergelijking hiermee is het werk van onze Hein de Kort geniaal.
 
Ik vind het boek idee an zich fantastisch! maar dit is zo naar ik het niet wil motiveren door het met geld te belonen.
Wat het wel echt tof vind, is deze instagram account synthbackandrelax hij had een art work gemaakt van de Deluge en daarna was ik instant fan.

Het boek inspireert mij ook wel om zelf te gaan tekenen, en een betere variant van dit kinder boekje te maken,,

 
Leggen ze ook uit wat monophonic en polyphonic is en wat een vocoder doet ?! Als je dit niet uitlegt weten kinderen nog nix.
 
Haha, ja dat had ik ook! Maar ik heb eerst nog andere dingen die af moeten. En dan heb ik nog wat zaken die in de koelkast liggen. etc.
Haha ja, ik ook eigenlijk, maar wel tof om eens een synthesizer na te gaan schilderen,, ik ga het iig eens proberen! to be continued ha
 
Back
Top