Kawai K3 gezocht

Status
Please reply by conversation.

OpenHiHats

Stamgast
Lid sinds
19 juni 2021
Berichten
398
Locatie
Amsterdam
Ik weet het, niet de meest voorkomende synth. Maar mocht iemand ervan af willen of toevallig iets weten, ik ben je man! Staat er eentje op Reverb voor 456 oid, maar vind ik te pittig.
 
456 is zeer goede prijs, maar shipping is heel duur en je gaat douane betalen. Moest je hem in Europa voor die prijs kunnen vinden zou ik wel toehappen, ze zijn enorm aan het stijgen in prijs.
 
Idd.. zeker geen gekke prijs hoor!! Maar die shipping... Ik heb de mijne wayback voor 250 ofzo gekocht.. maar dan praat ik over ergens begin 2010. Toen kocht je ook een Casio CZ1 voor 125.. moet je nu kijken...

In Nederland kom je ze amper meer tegen. Ebaykleinanzeigen kijk ik meestal voor wat exotischer spul..
eBay Kleinanzeigen | Kostenlos. Einfach. Lokal.
En niet persee betere prijzen.
 
Dank jullie wel, mannen. Ik zag toevallig dat iemand uit NL 'm nog voor 250 had geregeld een maand geleden ofzo, maar dat zal dan een gelukje zijn.

Ik hoopte dat ie misschien nog wel voor 350 te krijgen zou zijn, maar blijkbaar ligt de prijs al hoger.

Ik ga de boel in de gaten houden en eens denken wat ik wil uitgeven. Wel een vet ding, joh. Zag dat er ook een VST van is, daar maar eens mee kloten eerst.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top