Roland brengt editor/librarian voor de TR-8S & TR-6S drum machines uit

Roland-TR-8S-TR-6S-Editor.001-678x381.jpeg

Roland-TR-Editor.001-678x381.jpeg

De nieuwe editor voor de Roland TR-6S en TR-8S drummachines is nu beschikbaar als gratis download van Roland Cloud. Het werkt als een zelfstandige editor/bibliothecaris op macOS en Windows.
 
Dit is wel gaaf deze YouTuber verkoopt allemaal samples van allemaal bekende drumcomputers analoog & digitaal :



Hier in deze link kan deze drumkits kopen :


En hij heeft ook van bekende digitale drumcomputers drumkits :



En deze drumkits kan je hier kopen :

 
Iemand reeds aangeschaft ondertussen? kwaliteit? heb ook interrese ;)
Heb je 'm al inmiddels? Ik heb per ongeluk twee keer afgerekend! Mocht jij, of iemand dus interesse hebben: voor €15,- stuur ik je de downloadlinks voor de twee sets, dus:
ANALOG + DIGITAL MACHINES BUNDLE FOR TR-8S (32 KITS)
(De links zijn 4x te gebruiken, ik heb ze zelf 1x gedownload, je hebt dus 3 download-mogelijkheden over bij aankoop)

Over de sounds: Vet en zéker de moeite waard. Mooie sounds en je kan het karakter van de machines echt tot leven brengen met de controls.
Enige nadeeltje is dat je ze er allemaal 1 voor 1 moet importeren op de TR, heb nog geen manier gevonden om dat sneller te doen. Misschien via de librarian, maar daar moet ik even goed induiken..
 
Heb je 'm al inmiddels? Ik heb per ongeluk twee keer afgerekend! Mocht jij, of iemand dus interesse hebben: voor €15,- stuur ik je de downloadlinks voor de twee sets, dus:
ANALOG + DIGITAL MACHINES BUNDLE FOR TR-8S (32 KITS)

Over de sounds: Vet en zéker de moeite waard. Mooie sounds en je kan het karakter van de machines echt tot leven brengen met de controls.
Enige nadeeltje is dat je ze er allemaal 1 voor 1 moet importeren op de TR, heb nog geen manier gevonden om dat sneller te doen. Misschien via de librarian, maar daar moet ik even goed induiken..

oei, da's wel minder dat je alle sounds 1 voor 1 moet importeren. Bedoel je echt handmatig iedere klank 1 voor 1 of iedere kit apart? Dan bel je wel even bezig met 32 kits x 11 sounds! Ik hoop dat dat anders kan. Kun je niet alles in 1 map doen op je SC kaart en dan de map importeren?
 
oei, da's wel minder dat je alle sounds 1 voor 1 moet importeren. Bedoel je echt handmatig iedere klank 1 voor 1 of iedere kit apart? Dan bel je wel even bezig met 32 kits x 11 sounds! Ik hoop dat dat anders kan. Kun je niet alles in 1 map doen op je SC kaart en dan de map importeren?
Nee, iedere kit bedoel ik. Je zet de kits in 1x op de SD, maar vervolgens moet je op de machine wel 32x de import>kit handeling doorlopen. Dat vind ik wat omslachtig, maar het kan vast slimmer.
 
Back
Top