Waar zie je jezelf over 5jaar?

Ik ben iemand met een doel en een duidelijk plan...

Over 5 jaar
• Persoonlijke vrijheid
• Eigen huis (+ eigen design) in Alto Paraiso (🇧🇷)
• Range Rover Sport
• Breng ik muziek uit op Cold Harbour Records (Markus Schulz)
• Een aantal trainingen afgerond (o.a. internal family systems, compassionate inquiry with Gabor Mate, somatic experience, RTT)
• Geef ik opleidingen die bestaat uit een combinatie van vaardigheden die ik door de jaren heen heb geleerd.

Over 10 jaar
• Passief inkomen
• Woon ik 3 maanden in Alto Paraiso en 3 maanden op Hawaii (om en om)
• Eigen Santo Daime kerk
 
Ik ben iemand met een doel en een duidelijk plan...

Mooi omschreven en doelmatig. Niet oordelende bedoeld, maar ik zie een Range Rover Sport, maar in de hele lijst niets over een gelukkig gezin/relatie/vrienden.
 
Laatst gewijzigd:
Mooi omschreven en doelmatig. Niet oordelende bedoeld, maar ik zie een Range Rover Sport, maar in de hele lijst niets over een gelukkig gezin/relatie/vrienden.
Relatie en mooie vrienden heb in al, waar ik alle al gelukkig mee ben 😃 Dit lijstje is meer wat ik er nog bij wil. Het meest belangrijke voor mij is de persoonlijke, en ook innerlijke vrijheid. Dat ik doe waar ik me goed bij voel, niet vanuit de mind/ego maar vanuit de innerlijke kompas (intuïtie en hogere zelf), en meer vertrouwen in God/Universum. Dat is mijn persoonlijke doel. De rest bevindt zich allemaal plaats aan de buitenkant. Het zijn dingen die me comfort geven.
 
behalve dan dat ik voor Zweeds ga.

Die staat ook op het lijstje. :D Ben er nog niet helemaal over uit. Het is ook beetje een afweging tussen iets dat je aanspreekt om te leren, en of je in de praktijk er iets aan hebt. Portugees omdat het (vooral de Braziliaanse variant) mij prettig in de oren klinkt, Zweeds als praktische taal omdat ik Zweden als mogelijk emigratieland zie.
 
Ik zie mezelf niet emigreren, maar Zweeds als taal spreekt me erg aan.
De klank, maar ook de cultuur (dus ik snap Zweden als optie voor eigratie wel) en ik hou van AꓭBA en Zweedse detectives. ;)
 
Zweden als optie

Het is voor mij vooral omdat het land een lage bevolkingsdichtheid heeft, met veel natuur. Toen ik aan de andere kant van de Grote Plas woonde was dat op een vrij dichtbevolkte plek, maar met de mogelijkheid om na een paar uurtjes te rijden ergens te zijn in de natuur waar je dagen kunt dwalen zonder een mens tegen te komen en dat heeft indruk gemaakt. Nog een keer emigreren naar een ander continent zie ik niet zo zitten, je blijft een verbinding houden met Nederland, en zo vaak lang in een vliegtuig zitten wil ik niet weer. Dus het liefst wel een land binnen Europa, en vanwege eenvoudige emigratie, de EU. Een ander land op het lijstje is Ierland. In het kader van het draadje, weet niet of dat al binnen 5 jaar lukt, anders wellicht wel binnen 10.
 
Grappig!

Dat is ook een wens van mij, behalve dan dat ik voor Zweeds ga.
Hahahahahahaha.
Daar ben ik al even mee bezig.
Via Duolingo dan.
Ik kom sinds 1989 regelmatig (jaarlijks ongeveer) in Zweden. Ondertussen gaat het spreken en verstaan 'redelijk'.
Gaat wat te ver voor dit draadje, maar soms denk ik wel eens dat ik er over 5 jaar woon :)
 
Gaat wat te ver voor dit draadje, maar soms denk ik wel eens dat ik er over 5 jaar woon :)
Print dan een mooie foto van Zweden uit en hang hem op een plek waar je hem dagelijks ziet. Dan gaat het leven in je hoofd en komt de stap steeds dichterbij. Visualiseren werkt 👍

@metatron Ik heb ook links en rechts wat passief inkomen. Maar dat is hard werken hoor 😁
 
Print dan een mooie foto van Zweden uit en hang hem op een plek waar je hem dagelijks ziet. Dan gaat het leven in je hoofd en komt de stap steeds dichterbij. Visualiseren werkt 👍
😁
3x raden waar ik naar kijk als ik iets omhoog kijk.....

7-8-2019 in Hallsberg. (mijn andere hobbies zijn fotografie, videografie, drones en treinen, dus dat kwam hier mooi samen......)

IMG-2898.jpg


Ik verwacht dat het niet snel gaat gebeuren. Iets met kinderen die hier (ook) een eigen leven hebben en familie die ik niet zo ver weg wil hebben. Maar ik zeg nooit nooit.
 
Hypotheek aflossen, genoeg op de bank om vaste lasten te overbruggen naar pensioen, vrouw blijft werken en de komende 15 jaar lekker aankloten en beetje bijklussen :D
 
Mooi allemaal ,maar ik had liever gehoopt waar te zijn over 5 jaar met je muziek.
 
3x raden waar ik naar kijk als ik iets omhoog kijk.....

7-8-2019 in Hallsberg. (mijn andere hobbies zijn fotografie, videografie, drones en treinen, dus dat kwam hier mooi samen......)

Mooi, het kan zo een screenshot zijn uit Rail Away. :)
 
Mooi allemaal ,maar ik had liever gehoopt waar te zijn over 5 jaar met je muziek.
Haha. Dan maak ik het nog concreter. Dan heb ik minstens 50 nieuwe tracks en 2 albums uitgebracht. En treed ik regelmatig op als De Facto met melodic techno (en misschien ook trance met @NorthernLightX) in binnen- en buitenland.

Daar verdien ik dan genoeg mee om een half maandsalaris binnen te harken. En de andere inkomsten haal ik uit mijn marketingbedrijf en het geven van trainingen. Beter zo? 😀
 
Ik ben hard aan het werken om mijn muziek goed genoeg te krijgen om op The Third Movement te mogen releasen.

Dat hoop ik over vijf jaar wel bereikt te hebben. Mijn doel van muziek maken is mijn eigen tracks ooit op een feest van formaat terug te horen (Thunderdome, Masters of Hardcore of zo)

Optreden is voor mij niet weg gelegd denk ik. Dat lijkt mij maar eng zo in picture staan :)
 
Qua muziek gewoon doorgaan waar ik mee bezig ben en ik te veel van de hak op de tak om echt iets uit te brengen, de ene keer maak ik iets ambiënt en een andere keer weer funky of zo en daarnaast maak ik weinig tracks af, wellicht dat een tijdje samenwerken met iemand wel voor een beetje meer gang kan brengen omdat je elkaar ook inspireert wellicht.

Qua synths kopen zie ik niet veel gebeuren maar ik wil nog wel een paar dingen verkopen om meer tot een vaste setup te komen en dan kan het zo zijn dat ik dan er nog iets bij aanschaf.

Ik hoef niet meer te werken dus voor de rest kabbelt het rustig voort en zie ik niet hele grote veranderingen of ik moet iemand tegenkomen met wie het echt goed klikt om dan weer een relatie te beginnen.

Die staat ook op het lijstje. :D Ben er nog niet helemaal over uit. Het is ook beetje een afweging tussen iets dat je aanspreekt om te leren, en of je in de praktijk er iets aan hebt. Portugees omdat het (vooral de Braziliaanse variant) mij prettig in de oren klinkt, Zweeds als praktische taal omdat ik Zweden als mogelijk emigratieland zie.

Dat is waar ik ook wel af en toe over nadenk alleen zie ik me dat op m'n uppie niet echt doen als je daar ergens in de buurt van de bossen zit, da's toch wel erg op jezelf en vrienden kan je maken maar om alleen zo'n stap te doen da's iets te groot vind ik.
Op dit moment brengt m'n huis in de buurt van Amsterdam best wel wat op dus financiëel zou het ook interessant zijn omdat huizen in Zweden buiten de grote stad heel betaalbaar zijn.
Ik ben in Zweden al eerder geweest en de natuur en ruimte itt de randstad dat spreekt me best wel aan, dan zou ik ook zeker een half jaartje van tevoren alvast wat Zweedse les nemen en bijv af en toe iets simpels lezen bijv een kinderboek of op internet het Zweedse nieuws volgen zodat je al een beginnetje hebt als je daar naar toe gaat.
Het viel me op toen ik daar was dat best wel wat woorden enige overeenkomst met onze taal hebben net als bijv Duits en ik het idee heb dat dit redelijk makkelijk op te pakken is.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top