EP.

Jdv77

Stamgast
Lid sinds
24 februari 2017
Berichten
344
Hi Allen,

De 3e track van ons avontuur is zo goed als af. Ik laat jullie ook track 1 ( Polar Shift en track 2 ( Lunar Walk) horen van deze EP. Track 3 ( Nothern Light ) is nog niet af De EP Waar we samen veel tijd en plezier en passie in hebben gestopt samen met mijn produceermaatje. De opzet van de tracks heb ik gemaakt in de Elektron Digitakt en hij is daarna verder gegaan met het arrangeren in Ableto. We zijn benieuwd naar jullie feedback.


Polar Shift

Levi Mudhouse & Jur Da Vibe - Polar Shift Mastered V1

Lunar Walk:


Nothern Light



Thanks!
 
Mieters lekker.
Heel fijn lage bass.
Goede atmosfeer.
Tweede track is mij alleen wat te 'kaal' (beetje lastig te omschrijven, het is niet de hoeveelheid, maar bijv. nr 3 heeft 'het' wel).
 
Mieters lekker.
Heel fijn lage bass.
Goede atmosfeer.
Tweede track is mij alleen wat te 'kaal' (beetje lastig te omschrijven, het is niet de hoeveelheid, maar bijv. nr 3 heeft 'het' wel).
Thanks voor je feedback, en we gaan track 2 onder de loep nemen.
 
Om te beginnen vind ik Levi Mudhouse sowieso een geslaagde naam voor een alter ego. :-)

Ik ben niet echt thuis in het genre, maar waar ik zelf iets minder van houd zijn de wat atonaal aandoende combinaties zoals in Polar Shift tussen de bas en het stabje dat er rond 1:10 bij komt. Rond 2:24 lijkt de boel ook wel een beetje te oversturen ofzo. De lead (als ik het zo kan noemen) valt er wel wat droog en plompverloren in. Maar verder prima te verteren. Qua spanningsopbouw zit het wel goed in elkaar verder, het verveelt in ieder geval niet (en dat heb ik wel vrij snel met techno).

Lunar Walk heb ik ook even doorgeskipt maar die spreekt me qua sound wat minder aan.

Northern Lights daarentegen heeft wel een lekker diep sfeertje. Erg fijn zoals het na de break weer verder gaat. De clap is wel een beetje aanwezig, maar verder sfeervol nummer.
 
Back
Top