Vragen omrent bedrijfsregistratie en inkomstenbelasting voor donaties als hobbymuzikant

Ja precies die gedachtegang zorgt ervoor dat ik en wellicht meerdere niet meer zo’n zin hebben om nog actief te reageren.
Mensen reageren en dat roept kennelijk nieuwe vragen op. Dus belt topic starter even met de Belastingdienst. Logisch toch? Dat is wat anders dan een handleiding niet lezen. Maar laten we daarover niet in discussie gaan, zonde van de tijd 👍
 
Mensen reageren en dat roept kennelijk nieuwe vragen op. Dus belt topic starter even met de Belastingdienst. Logisch toch? Dat is wat anders dan een handleiding niet lezen. Maar laten we daarover niet in discussie gaan, zonde van de tijd 👍
De antwoorden waren duidelijk maar ja. En het is wel vergelijkbaar met rtfm maar dan ctfb. Anyway, laten we er verder inderdaad geen discussie van maken want er zijn al vervelende onnodige discussies gaande op het forum. Ik ga weer verder met muziek maken 🥷
 
Dat jij bepaalde discussies als vervelend ervaart zou natuurlijk ook subjectief kunnen zijn, ik ervaar kritiek die mensen hebben op iets niet als iets negatiefs maar als interessant of vermakelijk.

Zou ik dan toch verlicht zijn? hmmm...
 
Back
Top