Werk jij met FL-studio?

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.091
Locatie
Belgiƫ
Hey luitjes, ik zit al tig jaren op het Nationaal Fruityloops Forum ('t NFF). Het is er gezellig vertoeven en ik heb al bijna 20.000 posts op mijn naam staan. Ik nodig iedereen, die met FL werkt, uit om eens een kijkje te komen nemen en je dan vooral te registreren. Hier wordt hoogstaande muziek geproduceerd, dewelke ook wordt gereleased. Een voorbeeldje hiervan is het Sienna Collective. Luister eens even naar deze plaat en schrijf je in:

Vriendelijke groetjes,

Jan.
 
ik heb ook FL, tijdens de Black friday dagen aangeschaft. heb er eigenlijk nog ni echt mee gewerkt...alleen wat de basis uitgeprobeerd.
 
Wilde zeggen dat ik het jammer vond dat je meteen moest registreren maar de link ging naar de aanmeld pagina. Oops. :-)
 
ik heb ook FL, tijdens de Black friday dagen aangeschaft. heb er eigenlijk nog ni echt mee gewerkt...alleen wat de basis uitgeprobeerd.
Als je het eenmaal door hebt hoe het werkt dan is het een fijne DAW.
 
Ik heb al jaren Reason en daarnaast Reaper (voor opnemen van de band).
I'm good.
De enige DAW ik ik mogelijk nog overweeg is Ableton (Live) voor 'live' werk.
Niet omdat de rest niet goed is, maar volgens mij doen ze grotendeels hetzelfde met een ander sausje en zijn er hooguit nuances die het verschil maken.
 
Zou leuk zijn om eens een kijkje te nemen, maar dat je je eerst moet registreren voor je iets te zien krijgt schrikt mij af. Dan naar niet.
 
Back
Top