• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Elektron Digitakt

Prijs
550 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Exoterrestrial

Het zal je kind maar weze
Lid sinds
20 december 2009
Berichten
6.347
Locatie
of in?
Ik verkoop m'n Digitakt omdat deze niet past in m'n werkflow.
Als nieuw, met de laatste firmware geïnstalleerd, voeding, USB-kabel, dust cover, doos (zie foto), zelfs plastic folie nog op het sherm.
Info over de laatste dikke update vind je hier:


Versturen op kosten en risico koper of gewoonweg ophalen zodat je lekker kan uittesten onder het genot van een bakkie koffie (of ander ;) ).
Regio Gent in Belgenland :mega:

Ruilen? Niet meteen maar als je een goede hardware stereocompressor hebt, effectunit, Focusrite Isa One of een professionele studiomicrofoon eventueel met opleg van mijn kant, sta ik voor open (alléén hardware outboard dus!).

Cheers,
Exo. :mega:
 

Attachments

  • Elektron Digitakt.jpg
    Elektron Digitakt.jpg
    163,3 KB · Bekeken: 173
Back
Top