alpha 2 omega - f***of the century

The Big Ear

Ouwe rot
Lid sinds
15 juni 2011
Berichten
693
Locatie
Augusta GA USA
was afgelopen zaterdag wat aan het jammen geweest, had wat stems opgenomen, vandaag een beetje mee liggen puzzelen



drums - analog rytm
sample afgespeelt via fantom6, daarna door de E520 hyperion processor gehaald
bas - Subsequent37 door de retroverblancet
andere geluiden uit de virus TI2 en Fantom6, al dan niet door een REX50 of HD1000

enjoy or not!
 
was rond 2 min aan 't kijken he lang 't al speelde omdat 't te eentonig was, eens de sample er in komt is 't boeiender. Maar wat meer mutes hier en daar mss voor de op en afbouw?
 
ik vind m lekker, zal m paar keer moeten luisteren, ik merk dat ik het wel mag; dat door'drammen', sja, dat is mijn tic, hè.

en ja, bekende sample.... misschien mag die er scheurender erin... ik zou meer kiezen wellicht voor wat spaarzame effekten, in-uit.. the old in and out...
 
Basic Instinct, een dankbare bron voor samples :)

Toffe track, hij zou nog wat vuiger mogen, naar mijn smaak. Randje overdrive / ruis / gekke effecten misschien. Nu klinkt het als een ruige track in een wat braaf jasje. Opbouwend bedoeld, overigens.

Lekker all-the-way gaan, tijdens een volgende zaterdag-avond-sessie, zou ik zeggen. En dat eventueel later weer wat temperen, wellicht - want, ey, het was zaterdagavond :mega:

edit: ik zie net pas dat ik die avond er zelf bij had bedacht, haha.. my bad
 
Back
Top