Wat zijn je favoriete YouTube-subscriptions voor synths?

Het verbaast me dat Benn Jordan (bekend van o.a. The Flashbulb) nog niet genoemd is. Erg toffe gast met enorm veel kennis die ook nog eens goed kan spelen. Videos zoals z'n Polybrute review zijn echt meesterwerkjes.


EDIT: Toch wel eerder genoemd in dit topic, maar dan onder z'n alias 'Ben Jordan' ipv 'Benn Jordan' :D Alsnog raad ik de bovengenoemde Polybrute review ten zeerste aan!
 
Voor de mensen die meer willen weten over akoestische behandeling van (home) studio's:
Jesco Lohan (Acoustic Insider): Ik heb hier veel info gehaald. Lijkt op het eerste zicht wat saai omdat het enkel vertellen is maar wel zeer duidelijk.

Ook onder ADAM Audio is veel bruikbare info te vinden.

En zo zijn er waarschijnlijk nog honderden andere akoestische site te vinden.

:doei:

Danny
 
Shorts. Antwoord op Tiktok. Mijn grootste probleem ermee is dat, als je random naar beneden scrolt naar de volgende short, het algoritme wel zeer weinig rekening houdt met je smaak en heel erg random spul toont. En 1 op de 10 filmpjes is gewoon reclame voor een jeweetwelsite. En na 20 filmpjes krijg je alweer spul te zien dat je al gezien hebt. Enfin, niet helemaal mijn ding.
 
Er zitten best wel aardige figuen tussen maar ik vergeet altijd wie het was. Ook die kerel van Sonic State verdraag ik wel, en een paar andere. Maar ik erger me aan de meeste van die figuren.
Helemaal als er zgn nonchalant een succulent, speelgoed beestje en een verroest steeksleuteltje bij ligt op tafel.
 
Matt Robertson. Het draait bij die kerel enkel om de muziek en veel minder om de 'gear' maar terloops krijg je toch mooi inzicht hoe iemand met veel talent heel courante synths naar zijn hand zet. Schandalig weinig views, en misschien ook de reden waarom hij al een tijdje niet meer gepost heeft.



 
Back
Top