[Ambient] Reis - wavestate only

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Lid sinds
4 januari 2002
Berichten
6.265
Locatie
Grou
Hallo,

Weer en track met die fijne Wavestatte gemaakt. De leidende melodie is ineens ingespeeld. Daarna nog wat extra laagjes ingespeeld die komen en gaan. Drum en percussie als toetje toegevoegd.

 
Jammer dat het hier nog geen 10 uur in de morgen is, want deze plaat ik extreem slaapverwekkend. Wel mooie geluiden hoor, maar dit moet 's avonds beluisterd worden. Succes :)
 
die wavestate bevalt je wel hoor ik, er gebeurd veel in de pad sounds die je gebruikt.

Kwa song structuur gaat het mij wel een beetje boven mijn pet moet ik eerlijk zeggen, waar door die wel wat eentonig voor mij overkomt.
Desalnietemin, ik hoor wel dat je een compleet eigen stijl hebt ontwikkeld aangezien er wel overeenkomsten zijn met je andere songs, dus zeker goed bezig!

Is er trouwens een reden waarom je het laag in je pad definities compleet weglaat, ik hoor dat ook in je andere tracks namelijk, dus dat is ongetwijfeld een bewuste keuze, maar waarom?
 
Ik vind dat de drumpartijen, niet alleen in dit nummer maar in zeer velen nummers around the world de wensen overlaat.Het lijkt er even toegevoegd.Het maakt dikwijls het nummer kapot.
Een drum compositie kan een nummer sterk maken, bepaalt de sfeer,de energie.Daar zou echt eens wat meer tijd ingestoken moeten worden.
 
Is er trouwens een reden waarom je het laag in je pad definities compleet weglaat, ik hoor dat ook in je andere tracks namelijk, dus dat is ongetwijfeld een bewuste keuze, maar waarom?

Wanneer je dit bij al mijn voorgaande tracks geschreven dan had ik gereageerd met "matige eigen poging tot mastering", deze keer echter als test de mastering via het sound cloud dolby algortime laten doen. Dus dat kan het niet zijn. Mogelijk in de kanalen iets te lomp geweest met het cutten van de <Hz frequenties.
 
Ik vind dat de drumpartijen, niet alleen in dit nummer maar in zeer velen nummers around the world de wensen overlaat.Het lijkt er even toegevoegd.Het maakt dikwijls het nummer kapot.
Een drum compositie kan een nummer sterk maken, bepaalt de sfeer,de energie.Daar zou echt eens wat meer tijd ingestoken moeten worden.

Heb dit keer idd een paar basic patterns in Machine gemaakt, vond de percussie (waar die er in deze track in zit) slechts nodig ter ondersteuning. Ik heb er kennelijk te licht over gedacht.
 
Prachtige klanken die je uit dit wonderschone apparaat tovert Martin! :okdan:
De drumklanken verdienen m.i. nog wat aandacht (te nadrukkelijk). Je zou ze bij wijze van proef tot het absolute minimum kunnen wegfilteren zodat ze nauwelijks hoorbaar alleen nog maar ondersteunen of drumklanken met een delay/reverb effect gebruiken.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top