Synth/muziek events op een rij gezet, graag aanvullen

NandoPando

DOLLE MAN
Lid sinds
1 november 2018
Berichten
179
Locatie
Eindhoven
Zoals de titel al zegt,

Ik probeer in de Event thread de verschillende events uit te pluizen. Er zit echt van alles tussen, leuk maar nogal versnipperd.

Weet niet of het al ergens inzichtelijk is gemaakt, maar een lijst met de grote muziek events, met locatie, datum en focus, dat zou handig zijn toch?
(volgens mij heeft interface magazine dit altijd up-to-date in hun magazine staan)

Zojuist heb Superbooth gemist,, wil ik niet opnieuw meemaken :stupid

even een opzetje hieronder, wat vinden jullie ervan? als we het samen goed bijwerken en aanvullen, in dit format is het meteen overzichtelijk. Wellicht iets om vast te zetten in dit kanaal?
Ik mis enorm veel events, laat me weten welke hierin verwerkt moeten komen en dan pas ik het meteen aan! ( of een moderator?) sommige events lijken niet iedere jaar terug te keren
( zoals Dutch Modular Fest) Nogmaals mocht zoiets allang bestaan, dan hoor ik het graag :okdan:



Internationaal
Festival naam datum locatie focus opmerkingen
Superbooth 22 12-14 mei 2022FEZ-BerlinSynths, modular, studio
NAMM 20223-5 juni Anaheim, CaliforniaAlles
ect
ect
ect


Nederland
( Of benelux?)
dutch modular fest onbekend bestaat deze organisatie nog?
ect
 
Musikmesse 2022 (29.4. - 1.5.2022)
 
Zoals de titel al zegt,

Ik probeer in de Event thread de verschillende events uit te pluizen. Er zit echt van alles tussen, leuk maar nogal versnipperd.

Weet niet of het al ergens inzichtelijk is gemaakt, maar een lijst met de grote muziek events, met locatie, datum en focus, dat zou handig zijn toch?
(volgens mij heeft interface magazine dit altijd up-to-date in hun magazine staan)

Zojuist heb Superbooth gemist,, wil ik niet opnieuw meemaken :stupid

even een opzetje hieronder, wat vinden jullie ervan? als we het samen goed bijwerken en aanvullen, in dit format is het meteen overzichtelijk. Wellicht iets om vast te zetten in dit kanaal?
Ik mis enorm veel events, laat me weten welke hierin verwerkt moeten komen en dan pas ik het meteen aan! ( of een moderator?) sommige events lijken niet iedere jaar terug te keren
( zoals Dutch Modular Fest) Nogmaals mocht zoiets allang bestaan, dan hoor ik het graag :okdan:



Internationaal
Festival naamdatumlocatiefocusopmerkingen
Superbooth 2212-14 mei 2022FEZ-BerlinSynths, modular, studio
NAMM 20223-5 juniAnaheim, CaliforniaAlles
Musikmesse 202229 april - 1 meiFrankfurt am MainAlles
ect
ect


Nederland ( Of benelux?)
Festival naamdatumlocatiefocusopmerkingen
dutch modular festonbekendEindhoven, ModularCovid19 canceled
kennelijk kan ik de originele start topic/post niet wijzigen, dus maar even zo gedaan,, weet niet of dit heel handig is zo? maar ik heb hem iig aangevuld. en een werkende link voor modular fest nu bijgevoegd :) :okdan:
 
kennelijk kan ik de originele start topic/post niet wijzigen
Leden kunnen tot maximaal 15 minuten het posten nog wijzigingen aanbrengen.

Mooi initiatief zo'n overzicht. We hebben besloten op zoek te gaan naar een goede kalenderfunctie binnen het forum zodat de komende events overzichtelijk en voor iedereen beschikbaar zijn. Later meer...
 
Mooi initiatief zo'n overzicht. We hebben besloten op zoek te gaan naar een goede kalenderfunctie binnen het forum zodat de komende events overzichtelijk en voor iedereen beschikbaar zijn. Later meer...

Lijkt me een fantastisch, Vooral fijn om in een oog opslag te zien is wat er upcoming is in Nederland/benelux en wat in het buitenland. Ik/we wacht(en) het af :okdan:
 
Dutch modular fest was afgelopen 2 jaar online ivm COVID.
Modulation (modular synth/ hardware event in Utrecht) is er 30 oktober weer. Hopelijk komen we weer op n schema van eens in de twee maanden.
 
Dutch modular fest was afgelopen 2 jaar online ivm COVID.
Modulation (modular synth/ hardware event in Utrecht) is er 30 oktober weer. Hopelijk komen we weer op n schema van eens in de twee maanden.
Ik zet deze sws al in mijn eigen agenda haha, nice! heb je een site van deze? die 30 okt is dat iets anders? of bedoel je Dutch Modular Fest
 
E-LIVE - 23rd OF OCTOBER 2021 !!
http://www.e-live.nl/

Live on stage:
F.D. Project (DE)
Nothing but Noise (BE)
UniSphere (NL)
Gert Emmens and Ron Boots (NL)


On the 23rd of October we will have the re-start of this Festival.
In a new location now the Enck is closed.
And what a location it is!!
https://www.natlab.nl/en/
This is one of the birthplaces of Electronic Music in the Netherlands,
a science lab of Philips one of the most known electronic firms.
 
E-LIVE - 23rd OF OCTOBER 2021 !!
http://www.e-live.nl/

Live on stage:
F.D. Project (DE)
Nothing but Noise (BE)
UniSphere (NL)
Gert Emmens and Ron Boots (NL)
Ah en in Eindhoven! Kan niet heel veel info uit de line-up halen, 28€ zit er eten bij dan? " 18:00 - 20:00 - Dinner Break "
Maar dit is dus een synth muziek festival, als in artiesten met een line-up, de lijst ik wil opstellen is meer voor open dagen, waar je als visitor alles mag testen, ervaren.
 
Ik zet deze sws al in mijn eigen agenda haha, nice! heb je een site van deze? die 30 okt is dat iets anders? of bedoel je Dutch Modular Fest
30 oktober is n aflevering van Modulation die plaatsvind tijdens de opening van Uncloud festival. In de gymzaal van het voormalige Pieter Baan Centrum. Meer info hopelijk komende week. Programma wordt heel tof al zeg ik t zelf. Als Dutch Modular fest komend jaar weer doorgaat zal dat waarschijnlijk in Augustus zijn.
 
Nog een paar zaken tweaken.
Die zaken zijn inmiddels afgerond en de kalender is klaar voor gebruik.

 
Back
Top