Danny
DAW-less puzzelaar °1967
In de Kronos eindelijk eens de moeite genomen om wav-files in te laden en converteren naar multisample programs.
Had ik al veel eerder moeten doen!

Had ik al veel eerder moeten doen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Zelf heb ik ook de oude versie. De achterste presets zijn pre-fixed combi's en de edit mogelijkheden bestaan uit 2 pages.Die Behringer hangt hier ook in het rek (de oude versie); ik vergeet steeds dat ik hem heb ook al zit hij patchklaar. Toch nog eens in verdiepen.
Die heb ik ook nog ergens, oude versie......waar ben je ?![]()
Ah ja, ik bedoelde dan de nieuwere versie. ik dacht dat jullie met nieuwere de FX 2000 bedoeldeDat is volgens mij de nieuwere. Ik heb deze:
Jexus zijn patches doen soms split, dacht ik. Ben echter te dom voor split gebruik. One finger babyIk zag gisteren plots het "layer/split" knopje op de ESQ-1.Ik wist dus niet dat hij dat kon! De meest underrated polysynth ooit is zonet nog een heel eind beter geworden.
Ik moet wel nog een beetje uitvogelen hoe ze het exact bedacht hebben, want er zijn veel combi's van layers, splits, gesplitte layers...mogelijk.
Dit kan met een Sh-101 ook.ondertussen al eeuwen geleden, maar ik heb redelijk laat ontdekt dat je op de 303 de "up" en "down" kan ingeven tijdens de eerste ingave van pitch mode. Ik ging er daarvoor altijd van uit dat je up en down, zoals accent en slide, pas achteraf kan ingeven.
voor mij was dat wel een redelijke schok, want ik kende de sequencer van dat apparaat toen al vanbinnen en vanbuiten. Had ik kunnen vermijden door de handleiding te lezen natuurlijk![]()