• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Arturia Rackbrute 6U met tas en extra's

Prijs
250 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Burp

[..]
Lid sinds
22 december 2003
Berichten
981
Locatie
Tussen Utrecht & Nijmegen
Onderstaande gaat in de verkoop omdat ik voor een andere draagbare eurorack oplossing ben gegaan.

Arturia Rackbrute 6U - € 250,-
Weinig gebruikt, dus als nieuw. Komt compleet met originele doos en toebehoren.

Tas voor Rackbrute systeem - € 60,-
Nog nooit gebruikt, dus nog helemaal nieuw. Compleet met alle toebehoren.

DIY uitbreiding op Rackbrute - € 20,-
Houten behuizing die aan rackbrute gekoppeld kan worden (je krijgt de bouten erbij). De maatvoering is zo dat je er nog een eurorack rijtje bovenaan kunt maken (wilde er zelf een 0-coast en 0-ctrl inzetten). En in het voorste deel past bijvoorbeeld een arturia microFreak of een Elektron Octratrack. Althans dat was mijn idee, maar je kunt er ook prima wat anders in kwijt. Er zitten ook 3D geprinte houders in voor een eventuele voeding (ik heb een Cioks DC7 daarvoor, gaat ook weg via Marktplaats) en een aansluiting daarvoor. Voor de knutselaar die er iets moois mee gaat doen!

Bij voorkeur alles in één koop voor € 315,-
 

Attachments

  • IMG_2834.JPG
    IMG_2834.JPG
    145,3 KB · Bekeken: 248
  • IMG_2835.JPG
    IMG_2835.JPG
    176,8 KB · Bekeken: 204
  • IMG_2837.JPG
    IMG_2837.JPG
    162,9 KB · Bekeken: 191
  • IMG_2838.JPG
    IMG_2838.JPG
    182,1 KB · Bekeken: 207
  • IMG_3071.jpg
    IMG_3071.jpg
    216 KB · Bekeken: 217
Back
Top