sadà\exposadà - The Farce Of Changing Faces (WIP)

Zeer mooie track weer en inderdaad in "ouderwetse stijl" die we van je kennen. Fijn dat het weer met vocals is... erg mooi gedaan weer. Dystopisch en vervreemdend door de duistere en onheilspellende geluiden die lijken op schreeuwen.. klaagzang... De wanhoop hoor je in "distance" hoewel dat op het eind over lijkt te gaan in berusting.... brrrr... gelukkig mogen hier de gordijnen dicht.
 
Wat een noise en erg duster wederom.
Zit erg complex, maar erg knap in elkaar.

ja! noise! nou gedetailleerde chaos (wat eigenlik leegte betekent.....)... erg duister... da blijft he.

dank!

Luister 'm nu in het donker, alleen thuis, koptelefoon op. Ik durf niet meer door het huis zonder iemand te bellen.
:D


Zeer mooie track weer en inderdaad in "ouderwetse stijl" die we van je kennen. Fijn dat het weer met vocals is... erg mooi gedaan weer. Dystopisch en vervreemdend door de duistere en onheilspellende geluiden die lijken op schreeuwen.. klaagzang... De wanhoop hoor je in "distance" hoewel dat op het eind over lijkt te gaan in berusting.... brrrr... gelukkig mogen hier de gordijnen dicht.

mooi verwoord! dank! dat 'distance' als berusting op het eind wordt gevoeld, dat had ik niet verwacht.. maar idd....

ja er zitten weer 'schreeuwen' in de geluiden, wat vaker voorkomt...

dank!


haha, herkenbaar. maar meer in het lokale jeugdhonk met nog wat restanten new-wave crowd.

hè hè

ja, tof, maar ik vind hem net iets minder meeslepend als enkele andere nummers van u.

ja het is zeker anders, kan je gevoel zeker begrijpen. veel zeker...

en dank!
 
Back
Top