TC powercore licenties om te zetten

owww, ai, ja sorry egres,, en amai, dan is de wereld weer heel klein,,

Die poco 6000 zag ik ook begin deze week, maar die is niet voor belgie te koop

Zo"n 4 DSP kan best veel plugins tegelijk draaien hoor,
maar als je er meer in daisy chain hebt, verspreid de poco ze al direct over verschillende units

okey, weer geen rust pauze break dit weekend,, hehe


En ja, met UAD begin ik niet,, dat zijn vooral hardware emulaties, en ik weet niks af van die hardware units
De liquid mix intresseerd me ook ni echt

K wou alleen nog één poco FW of X8/6000,, en okey, is al in orde, nu mag er is één sneuvelen maar liever niet off course
 
Die poco 6000 zag ik ook begin deze week, maar die is niet voor belgie te koop
je moet bericht naar die gast sturen via 'Kontact' en vragen of hij wil verzenden naar BE,zo ja vragen dat hij de international bidding aanzet,ik doe dit regelmatig.

Soms staat er dat hij niet beschikbaar is voor Belgie,maar kan je er toch wel op bieden,als de auction gedaan is dan kan je niet betalen,maar dan stuur je een bericht dat hij de totaalsom wil aanpassen incl verzending met tracking naar Belgie.

Om te testen of je kan bieden (om te zien of hij internationaal toch aangelaten heeft) volstaat het om nu ff te bieden,gaat het niet stuur je een bericht,gaat het wel stuur je geen bericht en bied je nog eens de laatste 6 seconden.

zo doe ik dat ;)
 
Ach zo okey, Merci, en ja, ik check wel ebay.be én ebay.de,, ook een tip van een lokale maat, da's niet hetzelfde,,
 
And the party goes on: Powercore Utility v1.0
Ik las net een berichtje dat dit voor de MK1 kaarten bestemd zou zijn.
Ik heb er nog 3 en 'n magna expander. Had op 2 kaarten trouwens de acces virus. Die toevoegen aan je plugins werkte ook via een unieke installer die hoorde bij je licentie die op de kaart stond. Ik heb deze ooit toen het nog kon verhuisd naar een PCIe kaart en 1licentie verkocht.. De licentie via de bijbehorende installer werkte daarna gewoon nog. Op nieuwere kaarten werken geactiveerde plugins gewoon via de installer software. Misschien dat deze utility installer daarvoor is?
 
Effe Ter info:

"Hoe krijg je naast een Apple Thunderbolt 2 to FW800 adapter, nog een firewire wire poort op een Mac Mini v2018 met enkel Thunderbolt 3 op Win 10"
(Maar niet voor de Powercore en Profire 2626/610 op OSX, want dat was minimum Catalina, dus geen 32 bit)

Een Belkin Thunderbolt v1 Express dock heeft een Firewire 800 poort, zijn veel te vinden op MP en 2de, en kost ni veel

Dat lijkt dus perfect te werken voor win 10 op de Mac Mini v2018, en dus maar één één apple Thunderbolt 3toi2 adapter nodig
Het 2de scherm kan ook via de 2de Thunderbolt 1 poort en een displayport to VGA of Hdmi cable


tja, 't is mss ondertussen oud gear, met al die Apple M1 cpu's,,,, maar die belkin v1 dock z'n firewire poort lijkt perfect te werken op win 10.
Een Mac Mini v2018 i5 kostte mij 699, Check tweakers, en da's ni veel voor een nieuwe mac die nog win 10 kan draaien vind 'k, met al die poorten


MAAR !!
Let op de pen vd FW 800 connector vd belkin v1 dock,
want die is 180° omgedraait als de Macbook pro, en zo heb ik een Profire 2626 z'n FW opgesmoort


Wees dus zeker van de richting vd pen vd FW800 connector, vooraleer de FW800 cable in belkin v1 dock in te pluggen
Plug de FW cable niet op de tast in, en zet al de FW devices ook power OFF, want FW is niet hot plugable,

Dus Okey, Cool, De upgrade van de Mac Mini v2012 is completed

De Powercore's en FW Audiocards werken op de Mac Mini v2018, i5 HexCore,Win 10
De windows firewire patch heb ik nog niet uitgevoerd,
 
Back
Top