TC powercore licenties om te zetten

nomore

Lintage Vid
Lid sinds
6 Maart 2004
Berichten
3.591
Locatie
amsterdam
Even goed nieuws voor degene die nog interesse hebben in de TC Powercore. Zoals jullie misschien wel weten is de support komen te vervallen en zijn licenties niet meer over te dragen. Het ligt een beetje op het randje dus ik zal daarom niet direct linken maar de licenties zijn nu met een omweg wel over te zetten. Van wat ik heb begrepen draaien de plugins+card nog prima op een x64 systeem met bijv. Jbridge.
 
jaja 't is zalig, ook voor OSX: au en .vst,, Het onmmogelijke is gebeurd, De trial versies zijn echt gecr.... maar tja, da's niet voor hier op SF denk 'k,
 
jaja 't is zalig, ook voor OSX: au en .vst,, Het onmmogelijke is gebeurd, De trial versies zijn echt gecr.... maar tja, da's niet voor hier op SF denk 'k,

Nahja, het is in feite abandonware, en mensen die het willen verkopen/kopen kunnen het nu dus daadwerkelijk ook. Toch mooi voor zo'n oud ecosysteempje.
 
Interessant!! Hook me up?? Zou nog wel een paar plug-ins die door de demotijd heen zijn willen gebruiken.. :engel:
En als het idd niet meer ondersteund wordt/ te koop is.. waarom niet?
 
Hierbij m'n snapshot overzicht van al de plugins vd powercore, ter info, want 't zijn wel veel plugins,, en zeker nu
Okeyy,


Wow, wist niet dat er ook een 101 bij zit, hoe klinkt die? Verder moet ik toch zeggen dat de ui best goed de tand des tijd heeft doorstaan, ziet er fris en overzichtelijk uit!
 
Mijne lokale muziek maat heeft in den tijd een solo opgenomen met de Powercore 01,, best wel goed,

tja, er zijn nu wel veel SH-101 plugins te vinden, er zit wel een overdrive in,, de gui is daar wel iets te klein van, geen zoom,


 
Laatst gewijzigd:
Ik heb ooit het muziekje hieronder gemaakt met heel veel Powercore. Dacht dat ik 3 kaarten had in een \PCI expander. De Pluckjes zijn de 101 door een echo die op tegengesteld gepanned is.. (ook Powercore). Verder veel Acces Virus. 2 synths van een Creamware kaart. De BlueSynth en een MiniMoog emulation voor de bas. Drums kwam van een SW1000xg.

Nu ik het zo weer hoor kan het allemaal wel wat beter gemixed worden maar leuk om weer terug te horen.. ik had echt een leuk systeempje toen :) Nog steeds niet toegekomen aan testen van de patch.. beetje druk met werk helaas.. maar ooit ga ik mijn PCI expander weer vol stoppen!! :D

Werkt het eigenlijk ook met die oudere kaarten?? Echt gaaf dat die Sonnox plug-ins het ook doen.. :)
 
Ja, die sonnox plugins lijken niet veel dsp te verbruiken,
en die little wonder track was de poco 01 niet in realtime,, daar heeft ie een half uur aan zitten ingeven via de grid editor
Ik was al enkele uren aan't denken, Met hoeveel latency hij die zou kunnen hebben inspelen ??, maar 't was dus met de muis,

En er was maar één andere geintresseerde in de fw setup op 2de hands,, k heb de poco fw binnen, om 16u zet ik 'm op,, hopelk is 't nog een goeie,

okeyy, serieus powercore feestje sinds 2 weken - dinsdag geleden,,
 
Ja, die sonnox plugins lijken niet veel dsp te verbruiken,
en die little wonder track was de poco 01 niet in realtime,, daar heeft ie een half uur aan zitten ingeven via de grid editor
Ik was al enkele uren aan't denken, Met hoeveel latency hij die zou kunnen hebben inspelen ??, maar 't was dus met de muis,

En er was maar één andere geintresseerde in de fw setup op 2de hands,, k heb de poco fw binnen, om 16u zet ik 'm op,, hopelk is 't nog een goeie,

okeyy, serieus powercore feestje sinds 2 weken - dinsdag geleden,,
Dit is sowieso al een vage thread als je niet weet waar het over gaat. :D Maar snap ik nu goed dat jij die set op 2e hands hebt gekocht? Dat volgens mij was wel erg cheap als je niet weet wat er sinds nu allemaal mogelijk is.
Ik begreep alleen dat de patch niet op meerdere Powercores tegelijk werkt.
 
tja, idd,,
'k kon alleen met de poco fw iets doen,,
De rest vd fw setup moest ik niet echt hebben, en heeft de verkoper liever zelf gehouden
ik heb nog een 1814 liggen, en k heb niks met pci slots

Ja, na enkele dagen heb ik de verkoper toch maar eens gemailt,,, want ik vond dat raar dat er niks gebeurde op z'n verkoops pagina,
Hij wist nog niks af van de crack, z'n FW setup werkte niet goed op een win dekstop pc


Nee, de patch werkt op elke en multi poco,, (of mss nog afwachten met de pci versies ?)

ik ben bijna zeker dat je met de gepatchte files van iemand anders ook full te werk kan gaan,
Op FB poco group kun je de gepatchte osx versies vinden,
maar k weet ni of ze compleet zijn, want ik dacht de brickwall limiter niet te zien??

tja,, ik laat de poco fw nu eerst tot 16u op kamer temperatuur worden,,,
'k heb al eens een slechte poco fw gehad,,
die is toen naar tc gestuurd om de licencies te recoveren, voor de rest kon of wou ie niet hersteld worden

De verkoper woonde maar 6 km van hier,, binnen een uur zet ik 'm op, en weet ik of ie nog werkt, daarna is't afwachten of dat het nog een goeie is,

okeyy
 
tja, idd,,
'k kon alleen met de poco fw iets doen,,
De rest vd fw setup moest ik niet echt hebben, en heeft de verkoper liever zelf gehouden
ik heb nog een 1814 liggen, en k heb niks met pci slots

Ja, na enkele dagen heb ik de verkoper toch maar eens gemailt,,, want ik vond dat raar dat er niks gebeurde op z'n verkoops pagina,
Hij wist nog niks af van de crack, z'n FW setup werkte niet goed op een win dekstop pc


Nee, de patch werkt op elke en multi poco,, (of mss nog afwachten met de pci versies ?)

ik ben bijna zeker dat je met de gepatchte files van iemand anders ook full te werk kan gaan,
Op FB poco group kun je de gepatchte osx versies vinden,
maar k weet ni of ze compleet zijn, want ik dacht de brickwall limiter niet te zien??

tja,, ik laat de poco fw nu eerst tot 16u op kamer temperatuur worden,,,
'k heb al eens een slechte poco fw gehad,,
die is toen naar tc gestuurd om de licencies te recoveren, voor de rest kon of wou ie niet hersteld worden

De verkoper woonde maar 6 km van hier,, binnen een uur zet ik 'm op, en weet ik of ie nog werkt, daarna is't afwachten of dat het nog een goeie is,

okeyy
Ok.. dat is mazzel hebben. :mega: Ik heb alleen PCI's en PCIe. Maar snap ik nu goed dat het niet werkt met PCI?
 
tja, ik lees vanalles op de FB Poco group,, Ik heb enkel de FW en X8 om het kort te houden,, ik heb geen pci

en okey, de nieuwe Poco FW werkt, maar pas na 4x proberen,, Een andere FW 800 to 400 cable was de oplossing denk 'k

en de trials zijn allemaal unabled, 'No Info' staat erbij
Maar al de plugins werken,, op de FW alleen en op de combi FW / X8,, op win 10 mac mini v2012, Samplitude X4, tot 3 Multi track Mix en Masteringp rojecten tegelijk

okey, nu effe een pauze nemen, want die poco crrr geeft wel een serieuze synth tech gear kick,, hehe
 
Laatst gewijzigd:
Als de PCI niet werkt, ligt dat wel niet aan de crr,, dat kan aan veel liggen,
 
Ah goed dat jij hem hebt,ik was die andere geintereseerde,maar ga er niet meer mee beginnen,heb al oude rommel genoeg,ik wacht ff af tot dat UA met kaarten komt met 16 dsp's op ofzo

deze heb ik ook gespot:

 
Back
Top