Hallo? geen synthesizer en dan toch lid van synthforum?

Aef

Nieuwkomer
Lid sinds
23 september 2021
Berichten
1
Locatie
Heerlen
Leuk om hier lid te worden.
Ik ben singer songwriter (amateur - uiteraard zou ik bijna zeggen), en ook al een hele poos: ik ben 64 jaar oud. Geen toetsenist, hooguit wat zeer rudimentaire piano deuntjes. Maarja, ik heb wel een opname studiotje thuis om mijn eigen muziek op te nemen, en dan is het wel zo leuk om naast de bekende gitaar, bas en (e-drums) ook een keer een piano, orgeltje, violen, blazers of ja misschien zelfs een synth basje of pad toe te voegen. Gewoon een ouderwetse muzikant dus. Maar de technische mogelijkheden/ beperkingen van DAW, midi apparatuur etc. zijn het zelfde voor elke soort muziek. Ik ben al tijden lid van een amerikaans producer forum, maar lijkt mij ook wel leuk om wat contacten te krijgen in eigen land. Vandaar dus!
 
Van harte welkom hier 🙂👍
 
Welkom.
Een beetje uit de buurt voor mij (al begint mijn dorpje ook met Heer)
Ooit ook begonnen zonder synths, maar het zijn besmettelijke dingen.
Voor je het weet, heb je er meer.
 
Welkom. En over DAW's wordt hier meer dan genoeg "gepraat", dus volgens mij genoeg om je hier mee bezig te houden.
 
Welkom. :)

Veel mensen gebruiken tegenwoordig alleen een DAW en VST instrumenten. Ook het gebruik v/e synth in VST vorm vereist kennis van synths dus je zit hier goed. Enne, als je je zuur verdiende centen wilt verspillen aan synths: ook dan zit je hier goed. Houd er rekening mee dat veel synths een stuk prijziger zijn dan een gitaar. Maar er zijn ook een boel goedkope die geweldig zijn hoor.
 
Genoeg sub forums hier om je ei kwijt te geraken
Misschien kan m'n hier wat meer subs opmaken.
Welkom.
 
Welkom op dit forum hoe meer zielen hoe meer vreugde zeg ik maar zo!
Welkom nogmaals.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top