• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nektar Panorama P6 midi controller (100 euro)

Prijs
200 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen
Lid sinds
22 Maart 2008
Berichten
10.009
Locatie
-
Nektar Panorama met minimale gebruiksporen. Moving fader getest en ok.

Nieuw is de prijs tussen de 460 en 500 euro. Ik biedt em aan voor 200 om de volgende redenen:
Zit een streep in het display maar is prima mee te werken.
Toetsen zijn vergeeld en de knopjes plakken 'n beetje. Lees hierover op internet. Ik heb em de laatste jaren (2-3) niet meer gebruikt en het viel me eigenlijk nu pas op. Beste is ze vervangen voor een ander leuk kleurtje waarschijnlijk..

De reden waarom ik em wegdoe is omdat ie niet meer gebruikt wordt door de Panorama P1 controller die ik kort na deze kocht.. en een overschot aan klavieren.

2e foto vertoont 'n paar paarse streepjes ter hoogte van de E2 toets. Dit zit in de lens van mijn telefoon. ;)

$_86.JPG

$_86.JPG



$_86.JPG

$_86.JPG
 
Laatst gewijzigd:
Na enige interesse vanmiddag ff naar beneden gehaald voor 'n demonstratie. Daarna tijdelijk op de grond gezet. Kijk ik net, ligt Simba erop.. Zo te zien ligt het ook niet heel lekker.. :D
Weet ook niet wat ik er mee aan moet.. mag uit de verkoop :slotje:



 
Laatst gewijzigd:
Back
Top