Emagic Sounddiver

Status
Please reply by conversation.
Ik weet niet of het legaal is, daar heb ik geen verstand van.

Is freeware / abandonware of hoe ze het ook willen noemen, in ieder geval niet illegaal. Ik heb het niet aan de praat gekregen onder win'10. De oude midiquest ook niet (die sowieso buggie as f.. is) en ga dus niet blind upgraden naar nog meer bugs. Ctrlr – Control your MIDI life (MIDI editor for all your hardware) zou wel moeten werken onder win'10 maar dan moet er net wel de juiste panel aanwezig zijn.
 
Sounddiver zelf draait wel maar kreeg de instruments of hoe ze dat ook noemen niet gedownload.

Ah OK, ja dan houdt het op vanuit die website. Ben even kwijt hoe dat bij Sound Diver gaat, 'k neem aan dat dat ook aparte files voor elk instrument zijn net zoals bij MIDI Quest.
En geen idee of dat voor alle Sound Diver versies nog dezelfde files zijn, ... zoja, dan is het even duimen of iemand nog ergens een oude CDROM onder het stof heeft liggen en al die files kan uploaden.
 
Ah OK, ja dan houdt het op vanuit die website. Ben even kwijt hoe dat bij Sound Diver gaat, 'k neem aan dat dat ook aparte files voor elk instrument zijn net zoals bij MIDI Quest.
En geen idee of dat voor alle Sound Diver versies nog dezelfde files zijn, ... zoja, dan is het even duimen of iemand nog ergens een oude CDROM onder het stof heeft liggen en al die files kan uploaden.

Ik weet niet meer of dat nou bij midiquest was maar er zaten .hlp files bij die je niet meer kunt openen in win’10 (zonder complexe omweg). Zou best nog wel kunnen maar eerlijk gezegd had ik er ook gewoon geen zin meer in. Op zich wel zonde want er zijn simpelweg geen andere (volledige) alternatieven.
 
Sounddiver draait hier al vele jaren op XP, Win 7, en nu Win 10, en ook op OSX met winebottler

K heb dat hier mss al 10x gegeven,, maar 't is warzzzz,,,
 
ja,

't is alleen altijd een ganse uitleg over sounddiver, k voel me geen support helpdesk,

ik denk dat op ebay een copy-cd te vinden is, iemand zou er eens een webpagina van moeten maken,
 
Heb ooit bij de aankoop van een V-Amp even een GeluidsDuiker CD-ROM van de muziekwinkel mogen lenen, ik gok dat daar niet alleen de file voor die V-Amp opstond.
Mocht ik er destijds een copie van hebben getrokken en die nog tegenkomen en er ook files voor andere instrumenten opstaan dan zal ik ... (je leest 't al, er moeten wel even drie dingen 'goedstaan', so don't hold your breath...)
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top