Ik ga op vakantie en neem mee: pulsar 23. Wat nog?

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.714
Locatie
Streek rond Herentals - België
Weldra windsurf vakantie. Maar dat kan saai zijn zonder wind. Backup plan is dit jaar de pulsar 23.
ik ken m niet... deed normaal wat yt filmpjes van vlad na en dan maar experimenteren vanaf dat.
wie kent de pulsar voldoende om me te vertellen of ie gaat volstaan, of pak ik nog wat mee?

- kleine footprint is belangrijk.


Dacht aan de stylophone gen r8 misschien. Korg minilogue xd? Bassstation 2? Xoxbox?
of zou ik alles thuislaten en koppig enkel maschine meepakken... in the box...
 
Minilogue dat lijkt me een fijne vakantie partner.
lekker patches maken, jammen, sequencen.
 
Korg Monologue? Goedkoopste synth die er op het moment is (ik zag 'm vorige week voor €220, nu weer €240 bij Bax). Heeft 100 patch-geheugen plekken, een sequencer en motion sequence. Werkt ook op batterijen dus lekker portable. Heeft voor zijn beperkte envelope generator een enorm aantal verschillende sounds aan boord.

Als je een beetje keyboard kunt spelen een Yamaha Reface YC "mini portable Hammond orgel". Kan ook op batterijen en heeft redelijke speakertjes aan boord. Op schoot in de zon als er geen wind is...

Fijne vakantie gewenst! :)
 
Spul kopen is totaal nt t plan. Eerder wat meenemen dat veelzijdig is en klein en nog nt veel aan bod kwam. De vraag was dan eigenlijk ook: volstaat enkel de
Pulsar 23 :)

Ben er met 2 oude knakkers en is buiten seizoen. Ben er al 25 keer geweest dus paar halve dagen knoppen draaien om verveling te verdoen werkt best wel :)
 
Spul kopen is totaal nt t plan. Eerder wat meenemen dat veelzijdig is en klein en nog nt veel aan bod kwam. De vraag was dan eigenlijk ook: volstaat enkel de
Pulsar 23 :)

Ben er met 2 oude knakkers en is buiten seizoen. Ben er al 25 keer geweest dus paar halve dagen knoppen draaien om verveling te verdoen werkt best wel :)
Het lijkt me iig een heerlijke bak om mee te spelen!
 
Meestal komt hetgeen ik mee neem op vakantie niet eens de koffer uit. Maar in mijn geval zou de MPC Live 2 mijn eerste keuze zijn.
 
Iets om mee op te nemen dan kan je daar als je weer thuis bent mee verder.
Bijv een kleine mic en je telefoon of ipad als recorder of een mobiel 4 sporen recordertje.
 
Spul kopen is totaal nt t plan. Eerder wat meenemen dat veelzijdig is en klein en nog nt veel aan bod kwam. De vraag was dan eigenlijk ook: volstaat enkel de
Pulsar 23 :)

Ben er met 2 oude knakkers en is buiten seizoen. Ben er al 25 keer geweest dus paar halve dagen knoppen draaien om verveling te verdoen werkt best wel :)
Ik heb alleen een plaatje gezien: lijkt me wel! ;)
 
Korg Monologue? Goedkoopste synth die er op het moment is (ik zag 'm vorige week voor €220, nu weer €240 bij Bax). Heeft 100 patch-geheugen plekken, een sequencer en motion sequence. Werkt ook op batterijen dus lekker portable. Heeft voor zijn beperkte envelope generator een enorm aantal verschillende sounds aan boord.

Als je een beetje keyboard kunt spelen een Yamaha Reface YC "mini portable Hammond orgel". Kan ook op batterijen en heeft redelijke speakertjes aan boord. Op schoot in de zon als er geen wind is...

Fijne vakantie gewenst! :)

Ik zou er ook voor gaan. Van alles wat ik nu heb zou ik de MonoTribe meenemen, de Monologue is eigenlijk een 2VCO MonoTribe met keys en een betere sequencer. De LFO gaat ook zo heerlijk gruizig over zijn nek in de hogere bereiken, voor mij is dat echt juist iets waar ik heel veel mee kan. Ring, sync en die step sequencer die alles kan tracken en slides en note length heeft. Perfect. En volgens mij kun je sequences ook weer per sound opslaan. Je komt zo met een track of vijf aan ideeën thuis.
 
ik neem mee: tablet met vanalles op, o.a. Zenbeats, een Deluge synth en een Volca
 
Back
Top