• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht A3000

Prijs
50 Euro
Conditie
Defect

phe][3

Nieuwkomer
Lid sinds
1 januari 2020
Berichten
11
Locatie
denekamp
A3000 te koop met een defecte 5e knop... Deze is best essentieel om te kunnen editen (ook als je de module wilt gebruiken als effect), dus momenteel niet echt goed te gebruiken....
Weet het niet meer zeker, maar i.v.m. het 'lawaai' heb ik ooit de interne ventilator ontkoppeld.
De output-expander heb ooit al eens verkocht, vandaar 'de opening' aan de achterkant.
50 euro als vraagprijs?

Ik heb ook nog een scisi-kaart liggen. Geen idee wat een realistische vraagprijs is. 5 euro?
 

Attachments

  • a3k.jpg
    a3k.jpg
    49,5 KB · Bekeken: 143
  • a3k_.jpg
    a3k_.jpg
    49,4 KB · Bekeken: 124
  • a3k__.jpg
    a3k__.jpg
    50,3 KB · Bekeken: 134
  • a3kfront.jpg
    a3kfront.jpg
    35,1 KB · Bekeken: 128
  • a3kfront_.jpg
    a3kfront_.jpg
    35,8 KB · Bekeken: 131
  • scsi.jpg
    scsi.jpg
    73,3 KB · Bekeken: 129
Ik heb de '4e en 5e knop' omgewisseld, maar dat verhielp het probleem niet, dus het is een software probleem...
Voor verzendkosten mag hij weg.
 
Back
Top