Nieuwe single: I'll be there [Melodic House]

Maar doet Teoxane geen mastering voor je?
Gaat hij ook je album uitgeven? Of doe je dat in eigen beheer?
Een album is wel een landmark, een digitale “single” release is vluchtig, maar een album trekt wel enkele jaren luisteraars, dan wil je er toch wel zo goed mogelijk op staan toch? En verder zou ik eerst wat doen aan akoestiek en room EQ (SoundID Sonarworks bijv) dat hoeft echt geen duizenden euros te kosten en betaald zich direct terug.
 
Leuke groove,kick is lekker maar heel groot probleem met de vocals,die zijn helemaal dof,dat moet er strak uitkletsen met super detail gezien het spectrum in de rest van de track.
 
Mastering en mixen altijd belangrijk, maar als de compositie sucks,koopt niemand het.Steekt daar je tijd in.
+yep
... goed klinkt als de beste producties.
moah ... erg subjectief hoor, ik vind bijvoorbeeld dat sinds het gestream (loudness war etc.) het creatieve, musicale gebruik van geluid naar NULL is gedaald vooral bij hen die dit als belangrijk bestempelen. Saai, zelfs, alles lijkt op mekaar omdat ze allemaal zonder er echt verstand van hebben allemaa dezelfde presetjes gebruiken van allemaal dezelfde software.
ik vertrouw liever op een pro masteraar en concentreer me liever op de muziek. prio ligt bij ons ook nog steeds op vinyl als uitgangspunt, met streamen later als alles klaar is.
ik trouwens heb ook nooit gesnapt waarom sommigen zo graag willen klinken als ... .
 
Vreselijke sportschool-achtige vocals :). A la AVICII achtige vocals
. Verder prima track.. Houd zelf persoonlijk zelf niet van commercieele vocals, vind het weak klinken. Zijn wel betere vocals te vinden ....

Hier heb je de bass trouwens wel redelijk goed in balans TOV andere track van je waar ik de bass te zacht vond. Dit bedoel ik dus, hier hoor je die Mooaarrrrr Zoom sound wel duidelijk beter
 
Back
Top