Je laatste 3 'bijna' aankopen.

Dat gedeelte kan ik nog inkomen - vind ik (na negatieve ervaringen) ook wel namelijk.
Rest van het verhaal is inderdaad raar..
Nou, zowel marktplaats als online betaalplatform doen 0,0 aan kopers bescherming dus als koper heb je daar niks aan.
Een paar honderd euro overmaken naar iemand waar je helemaal geen gegevens hebt is natuurlijk geen optie
Ff bellen lijkt me dan het minste en als dat al niet kan dan houdt het op.
 
Tasty Chips GR-1
BARP2600
Moog Matriarch
En zo kunnen we nog wel een tijdje doorgaan. Maar uiteindelijk komen ze er allemaal toch.
 
Gewoon doen, met de 7.5% korting die bax nog eens geeft betaal je maar 529,- incl btw
 
Ik zal de link nog even voor jullie hier plaatsen.

Straks wil je hem alsnog en is de korting er niet meer en krijg je misschien een b-stock terwijl je nieuw besteld hebt. Ik zou niet meer wachten daarom. :W

 
Ik zal de link nog even voor jullie hier plaatsen.

Straks wil je hem alsnog en is de korting er niet meer en krijg je misschien een b-stock terwijl je nieuw besteld hebt. Ik zou niet meer wachten daarom. :W

En je krijgt inmiddels een percentage voor elk verkochte 2600?! 😁 (in Baxcoins)
 
What’s next? Laatste drie net niet aankopen die je aan je, gedomesticeerde gorilla hebt gegeven.
Hoop het niet.. anders moet ik óók nog een gorilla kopen en die nog trainen ook.. 😥
 
Heb zitten twijfelen om mijn take 5 om te ruilen voor ob6 module, heb ipv maar sem filters gekocht. Is natuurlijk niet hetzelfde maar geeft het geluid net die touch die ik wilde hebben.
 
Back
Top