Je laatste 3 'bijna' aankopen.

Liven 8 bit
ensoniq sq1
nog wat raars uit de soma stal. Pipe of zo
 
Dat is toch zo'n valkuil. Ik heb Komplete Ultimate en verschillende plug-ins nooit geïnstalleerd of me er onvoldoende in verdiept. Massive X kan ook veel meer dan de presets die ik nu soms gebruik.

Als het aan mijn ligt, koop ik de komende 365 dagen geen enkele plug-in meer. Maar of ik het volhoud? 😁
Gewoon toelating vragen aan mij om n vst te mogen kopen. Gaat je probleemloos lukken dan.
Ik koop echt niks vst’s…
 
1. Een nieuwe iPad. Dit uiteindelijk niet gedaan omdat de M1 versie (nog) niet veel toevoegt op audiogebied. Daarnaast zou ik afscheid moeten nemen van de huidige hoofdtelefoon aansluiting en eigenlijk volstaat de huidige nog (heb, heb).
2. NI Komplete 13. Dit niet gedaan omdat nog niet alles naar behoren werkt met Mac M1 en om dezelfde reden die Bombario noemt.
3. Nieuwe audiokaart terwijl ook dat nu even tricky is met de M1. Echt nodig? Nee, dus laat maar zo.
 
Hydrasynth Deluxe, ik heb geen ruimte. Of toch wel.
Minimal Audio Rift, ik heb genoeg plugins. Of toch niet.
Verlofuren
 
Mindtwisting. Ik luisterde naar de Behringer RD-9 reviews, maar vind die kick nog steeds belabberd. En zou die dan beter klinken via de Klark Teknik 76-KT / Warm Audio WA72 die ik ook niet heb. Wat is nu eigenlijk de beste compressor. Toen kwam ik op de EL-8X Distressor, die de Behringer waarschijnlijk wel goed laat klinken. Maar om nu "even" 1700 eureax lozen op een compressor... Totaal nu niet nodig.. Ik wacht nog wel even een paar maanden, eerst mijn recente aanschaf de Eowave Quadrantid Swarm doorgronden en vooral eens tracks maken ipv de GAS junky uit te hangen.
 
Vorig jaar had ik dit zeker gekocht!! maar nu?? Ik heb er eerder naar gezocht maar ik denk dat ik verzadigd ben.. :D Goeie prijs verder..

 
Vorig jaar had ik dit zeker gekocht!! maar nu?? Ik heb er eerder naar gezocht maar ik denk dat ik verzadigd ben.
Het is echt een cockpit om te zien. :okdan: Net als de eerste MC 4...
MC 909 is zoniet groter van omvang dan de MC 4.
Van de eerste Micro Composer sequence; tik, tik, tik... naar een MMC (Maxi Micro Composer)
Tja, dan heb je wauw! Seq/drum en sampler in een tijd waar je je computer nog niet kon voldouwen met Gig's trekkende audio en VST's

Ik had mijn MC 50 toen ingeruild voor een PC met Cubase en heb absoluut geen spijt. :okdan:
 
Een Waldorf Iridium en een
Waldorf Kyra
werden financieel een Mac met Spectronics ...
 
Vorig jaar had ik dit zeker gekocht!! maar nu?? Ik heb er eerder naar gezocht maar ik denk dat ik verzadigd ben.. :D Goeie prijs verder..

Hahahahahahahaha.
Ik heb er ook even naar gekeken.
 
- Bijna een Fender American Professional II Stratocaster (bleek niet het juiste model te zijn toen ik het op ging halen, generatie ouder)
- JD-800 (GAS voortijdig verdampt*)
- JD-08 (idem)



* Kan gas eigenlijk wel verdampen? Is dat niet net als water dat vloeibaar wordt?
 
Gas is een aggregatietoestand en water is een chemische verbinding.

Water kan een vaste toestand hebben, vloeibaar of gasvormig zijn.

Gas kan dus niet verdampen, water kan wel vloeibaar of gasvormig worden of zijn.

Maar, volgens mij was je niet perse opzoek naar dit antwoord. :D
 
Jawel gas kan wel verdampen. Laat maar eens een wind met een aansteker ervoor.
 
* Novation Summit. Prachtig instrument maar de sound deed me gewoon niets, ook na het kijken van tig youtube video's dus maar laten staan. Vind de Virus TI2 keys toch beter.
* MPC-X => is uiteindelijk de fantastische MPC-One geworden i.v.m. afmetingen en prijs.
* Korg Modwave en Opsix nadat ik totaal ben afgeknapt op de Wavestate i.v.m. afschuwelijk slechte toetsenbord
 
Back
Top